Ma ktoś jakiś fajny sposób jak wychwycić moment, kiedy gracz uderza o ziemię?
Touch nie daje tutaj rady, jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzanie w CmdStart, lecz nwm czy to najlepszy pomysł.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Droso, 04.01.2014 17:36
Dokładnie jak @up + zrobić zmienną static 33 elementy i sprawdzać czy już nie był na ziemi 1/0 Przejdź do postu
Napisano 04.01.2014 09:23
Ma ktoś jakiś fajny sposób jak wychwycić moment, kiedy gracz uderza o ziemię?
Touch nie daje tutaj rady, jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzanie w CmdStart, lecz nwm czy to najlepszy pomysł.
Napisano 04.01.2014 11:15
//Sprawdza czy byt jest na ziemiistock bool:Ent_Is_On_Ground(iEnt) return (pev(iEnt, pev_flags) & FL_ONGROUND && pev(iEnt, pev_groundentity));To z EntLiba diablixa..Chyba dobrym rozwiązaniem będzie użycie CmdStart.
Napisano 04.01.2014 13:50
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.01.2014 15:14
FL_ONGROUND i PreThink
Napisano 04.01.2014 17:36 Najlepsza odpowiedź
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 04.01.2014 18:08
Dokładnie jak @up + zrobić zmienną static 33 elementy i sprawdzać czy już nie był na ziemi 1/0
Ważna też byłaby informacja do czego autorowi tematu będzie to potrzebne.
Więc, co chcesz z tym zdziałać ?
Napisano 04.01.2014 18:50
Chyba nic więcej nie wymyślicie, ale jestem skłony zdradzić swe zamiary
Otóż chcę się dowiedzieć, jak długo lata sobie gracz: skok czyli start liczenia czasu i upadek czyli koniec liczenia czasu
Napisano 04.01.2014 19:00
Czyli chyba problem rozwiązany ?
Bardzo bym prosił o podanie czasu spadku i wysokości jeżeli ci się uda to sprawdzić.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych