Problem z robieniem perku.
Bulbe
01.01.2014
Wiec proszę o wytlumaczenie co ty jest zle oraz jak ktos ma dobry link jak sie robi perka to proszę o podeslanie.
ex0
01.01.2014
Może podałbyś .sma tego perku, podałbyś jakie błędy wyskakują, żeby nie trzeba było sprawdzać na kompilatorze.
Nic nie wiemy odnośnie tego, tylko tyle "nie kompiluje się" no wiele mi to mówi ...
Nie będzie jakichś pewnie zmiennych czy includów wpisanych i ot co cała sprawa.
Czekam na załączniki i możemy kontynuować rozmowę.
Bulbe
01.01.2014
Don Komar 01.01.2014
Najlepiej to zrób w generatorze klas Cod Mod na forum klasę ktora miała by mieć 15 skoków i M4 zapisz to w SMA a pózniej przekształć według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/
zasalata
01.01.2014
Masz masę tutoriali + dokumentacje, nikt ci z nieba nie powie w czym jest błąd.
FarGoosiek
01.01.2014
Nie dodałeś logeventa round_start
w public plugin_init()
dodaj
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
potem tworzysz publica od startu rundy w którym dodajesz że ta klasa będzie dostawać m4 w CODZIE to chyba zmienna jest maklase[id]
czyli
public RoundStart(){for (new i=0; i < 33; i++){if(maklase[i] == 1){fm_give_item(i,"weapon_m4a1")fm_give_item(i,"ammo_556nato")fm_give_item(i,"ammo_556nato")fm_give_item(i,"ammo_556nato")}}}
R3D BuLL
02.01.2014
if(maklase[i] == 1)Kolega chcial na perk, czyli zamienic w/w linijke na
if(maperk[i] == 1)//PS Jezeli sie pomylilem, przepraszam
Majko:P 02.01.2014
@up Ty też popełniłeś błąd
if(ma_klase[id] == 1)
zmienić na:
if(ma_perk[id] == 1)
Edited by Majko:P, 02.01.2014 11:19.