proszę o 4 klasy, m.in. "Snajper"
Bulbe
29.12.2013
Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 20
Bronie: hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/3 szansy za zabranie perku swojej ofierze.
Myśliwy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 15
Bronie: Scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.
Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, ubranie wroga i 5+dmg (1int.=2 dmg)
HS4U
29.12.2013
Snajper:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Kradziej:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(3)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); }
Myśliwy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mysliwy"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), 1/4 na zabicie ze scout, zwiekszone obrazenia z M3, ma 1 pulapke ktora zakopuje wrogow."; new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new ilosc_pulapek_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("trap", "player", "DotykPulapki"); } public plugin_precache() precache_model(model); public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if((weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) || (weapon == CSW_SCOUT && !random(4))) damage = get_user_health(this)-damage+1.0; if(weapon == CSW_M3) damage *= 0.2; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_pulapek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie pulapki!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_pulapek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "trap"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykPulapki(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); fOrigin[2] -= 30.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); set_task(30.0, "Odkop", id); remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_pulapek_gracza[id] = 1; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "trap"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "trap"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "trap"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "trap"); } } public Odkop(id) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); fOrigin[2] += 30.0; entity_set_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); }