Szukam pluginy który będzie wyświetlał coś takiego od drugiej rundy: http://speedy.sh/X9q...zukam-pluga.JPG
Tylko zamiast rang chciałbym aby pokazywał ile razy ktoś dednoł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź 0-0-0, 28.12.2013 11:18
Proszę:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <csx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Admin" new SyncHudObj; new runda; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C") register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start") register_clcmd("say /test", "PokazHUD"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public Runda(){ runda++ if(runda == 2){ for(new i; i<get_maxplayers(); i++) set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b") } } public reset(){ runda = 0 } public PokazHUD(id) { id-=66666 if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE new a = get_timeleft() new staty[8], trafienia[8], name[32]; get_stats(0, staty, trafienia, name, 31); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Zgony: %i | Zabojstwa: %i", (a / 60), (a % 60),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id), staty[0]) }Przejdź do postu
#1
Napisano 27.12.2013 23:39
#2
Napisano 27.12.2013 23:47
Napisz co chcesz konrketnie bo timeleft,deady okej ale dalej masz zabojstwa i fragi .. wiec nie wiem o co chodzi.. powiedz co chcesz to sie zrobi
#3
Napisano 27.12.2013 23:52
Timeleft, Zgony, Fragi i tyle
Edit
Timeleft, Forum (sam sobie wpisze w sma), Fragi, Zgony
Edit
Tylko od 2 rundy i ma być to cały czas !!
Użytkownik piotr22 edytował ten post 27.12.2013 23:55
#4
Napisano 28.12.2013 00:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Admin" new SyncHudObj; new runda; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_end ( ) runda = 0; public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; runda++ if(runda == 2) set_task(0.1, "PokazHUD", 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazHUD(id) { set_task(0.1, "PokazHUD", 0); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft : %d | Fragi : %i | Zgony : %i", get_timeleft(),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id)) }
Sprawdz to bo na szybko pisalem i nie jestem pewien
#5
Napisano 28.12.2013 10:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Admin" new SyncHudObj; new runda; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_end ( ) runda = 0; public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; runda++ if(runda == 2) set_task(0.1, "PokazHUD", 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazHUD(id) { set_task(0.1, "PokazHUD", 0); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 0.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft : %d | Fragi : %i | Zgony : %i", get_timeleft(),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id)) }Sprawdz to bo na szybko pisalem i nie jestem pewien
niestety nie działa
#6
Napisano 28.12.2013 11:18 Najlepsza odpowiedź
Proszę:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <csx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Admin" new SyncHudObj; new runda; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); register_event("TextMsg", "reset", "a", "2&#Game_C") register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start") register_clcmd("say /test", "PokazHUD"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public Runda(){ runda++ if(runda == 2){ for(new i; i<get_maxplayers(); i++) set_task(1.0, "PokazHUD", i+66666, .flags="b") } } public reset(){ runda = 0 } public PokazHUD(id) { id-=66666 if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE new a = get_timeleft() new staty[8], trafienia[8], name[32]; get_stats(0, staty, trafienia, name, 31); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Timeleft: %d:%d | Fragi: %i | Zgony: %i | Zabojstwa: %i", (a / 60), (a % 60),get_user_frags(id),cs_get_user_deaths(id), staty[0]) }
Użytkownik Zerko edytował ten post 28.12.2013 11:21
#7
Napisano 28.12.2013 12:17
Timeleft : %d:%02d
Chyba tak sie tego uzywa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych