[cod nowy] Prośba o modyfikację 1/1
freefragcs
27.12.2013
Witam!
Mam o to taką klasę robioną przez generator klas
Klasa posiada możliwość zabicia 1/1 ze wszystkich broni. Chciałbym aby przerobić to tylko na możliwość zabicia 1/1 z AWP... Nie bardzo wiem jak
Proszę o pomoc/rady
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Ghost Snajper [P]"; new const opis[] = "Posiada AWP i TMP, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP, nie słychać jego kroków ma 3 skoki w powietrzu + statystki"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
RasiaQ
27.12.2013
Wygeneruj klasę tylko ze skokami, a ciche kroki i 1/1 z AWP dodaj ręcznie:
freefragcs
27.12.2013
Tak dobrze?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Ghost Snajper [P]"; new const opis[] = "Posiada AWP i TMP, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP, nie słychać jego kroków ma 3 skoki w powietrzu + statystki"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 100; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }