Witam chciałbym załozyć pokemoda tylko chciałbym porobic pare nowych skilli tylko ze nie umiem
Prosiłbym aby ktoś mi to wytłumaczył lub pomogł zrobic
Kontakt:GG: 36166144
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.12.2013 13:14
Witam chciałbym załozyć pokemoda tylko chciałbym porobic pare nowych skilli tylko ze nie umiem
Prosiłbym aby ktoś mi to wytłumaczył lub pomogł zrobic
Kontakt:GG: 36166144
Napisano 27.12.2013 13:18
Pokaż sma przykładowego skilla, przeskanujemy go i "okomentujemy Ci go" tak abyś widział co jest od czego i co jak działa.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!
Napisano 27.12.2013 13:25
public Thunder(id, skill, prop)
{
poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_BIGGUN)
new origin[3], toporigin[3], temporigin[3], Float:tempdist
new aid, tid, x, damage = SkillLevel(id, skill) / THUNDER_DAMAGE
new players[MAX_PLAYERS], pnum, i;
poke_get_players(players, pnum, PLAYER_ALIVE|PLAYER_MORTAL )
get_user_origin(id, origin)
get_user_origin(id, toporigin)
for( i=0 ; i<5; i++){
temporigin[0] = toporigin[0] + random_num(-1*damage, damage)
temporigin[1] = toporigin[1] + random_num(-1*damage, damage)
temporigin[2] = toporigin[2] + random_num(-1*damage, damage)
MakeLine(0,origin,temporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage,damage,250,250,10,100,0)
}
#if THUNDER_KILL == 0
new hp;
#endif
for( i=0; i < pnum; i++ ){
aid = players[i]
if( Pokemod_FF(id, aid) ) continue;
tempdist = fm_entity_range(id, aid)
if( (tempdist<THUNDER_RADIUS && is_user_outside(id) )
|| (tempdist<THUNDER_RADIUS*2 && fm_is_ent_visible(id, aid) )
){
get_user_origin(aid, origin)
toporigin[0] = origin[0]
toporigin[1] = origin[1]
toporigin[2] = origin[2]+1000
MakeLine(0,origin,toporigin,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage*2,10,250,250,10,100,0)
#if THUNDER_KILL == 0
hp = Health(aid);
if( hp > 1 ){
if( hp > damage ) skilldamage(aid, id, damage, skill)
else skilldamage(aid, id, hp-1, skill)
}
#else
skilldamage(aid, id, damage, skill)
#endif
poke_print(aid, print_center, "You were hit by thunder")
poke_sound(aid, CHAN_VOICE, SND_SPARK)
for ( x = 0; x < pnum; x++ )
{
tid = players[x]
if( aid==tid && Pokemod_FF(id, tid) )
continue
if(!fm_is_ent_visible(id,tid) && fm_is_ent_visible(aid, tid) && fm_entity_range(aid, tid)<THUNDER_RADIUS2)
{
MakeLine_Ent(0,aid,tid,SPRITE_INDEX[SPR_LGTNING],1,1,10,damage,10,250,250,10,100,0)
#if THUNDER_KILL == 0
hp = Health(tid);
if( hp > 1 ){
if( hp > damage/THUNDER_DAMAGE2 ) skilldamage(tid, id, damage/THUNDER_DAMAGE2, skill)
else skilldamage(tid, id, hp-1, skill)
}
#else
skilldamage(tid, id, damage/THUNDER_DAMAGE2, skill)
#endif
poke_print(tid, print_center, "You were hit by thunder")
poke_sound(tid, CHAN_VOICE, SND_SPARK)
}
}
}
}
return SKILL_USED;
}
Użytkownik klaudek11x edytował ten post 27.12.2013 13:32
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych