bio_knockback
Dead Gamer
11.07.2009
Znalazłem taki plugin, bio_knockback - Gdy atakujesz zombie cofają sie
o bh_knockback - wlacza/wylacza.
o bh_wkb_ - wpisz nazwy broni aby tylko do nich aktywowac odpychanie
Chcę zmniejszyć siłę odpychania zombie, bo za mocno cofają się gdy się w nie strzeli. A nie ma żadnych cvarów
Plik .sma
Mógł by mi ktoś powiedzieć, lub zmniejszyć siłę odpychania zombie?
o bh_knockback - wlacza/wylacza.
o bh_wkb_
Chcę zmniejszyć siłę odpychania zombie, bo za mocno cofają się gdy się w nie strzeli. A nie ma żadnych cvarów
Plik .sma
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <xs> #tryinclude <biohazard> #if !defined _biohazard_included #assert Biohazard functions file required! #endif enum WEAPONS { P228 = 1, SCOUT = 3, XM1014 = 5, MAC10 = 7, AUG = 8, ELITE = 10, FIVESEVEN = 11, UMP45 = 12, SG550 = 13, GALIL = 14, FAMAS = 15, USP = 16, GLOCK18 = 17, AWP = 18, MP5NAVY = 19, M249 = 20, M3 = 21, M4A1 = 22, TMP = 23, G3SG1 = 24, DEAGLE = 26, SG552 = 27, AK47 = 28, KNIFE = 29, P90 = 30 } new const NAME[][] = { "",// null "bh_wkb_p228", "",// null "bh_wkb_scout", "", // hegrenade "bh_wkb_xm1014", "",// c4 "bh_wkb_mac10", "bh_wkb_aug", "",// smokegrenade "bh_wkb_elite", "bh_wkb_fiveseven", "bh_wkb_ump45", "bh_wkb_sg550", "bh_wkb_galil", "bh_wkb_famas", "bh_wkb_usp", "bh_wkb_glock18", "bh_wkb_awp", "bh_wkb_mp5navy", "bh_wkb_m249", "bh_wkb_m3", "bh_wkb_m4a1", "bh_wkb_tmp", "bh_wkb_g3sg1", "",// flashbang "bh_wkb_deagle", "bh_wkb_sg552", "bh_wkb_ak47", "bh_wkb_knife", "bh_wkb_p90" } new const POWER[][] = { "", // NULL "5.0", // CSW_P228 "", // NULL "23.0", // CSW_SCOUT "", // CSW_HEGRENADE "7.5", // CSW_XM1014 "", // CSW_C4 "4.0", // CSW_MAC10 "7.0", // CSW_AUG "", // CSW_SMOKEGRENADE "4.0", // CSW_ELITE "5.5", // CSW_FIVESEVEN "4.5", // CSW_UMP45 "7.5", // CSW_SG550 "6.5", // CSW_GALIL "3.5", // CSW_FAMAS "4.5", // CSW_USP "2.0", // CSW_GLOCK18 "25.0", // CSW_AWP "4.0", // CSW_MP5NAVY "8.0", // CSW_M249 "15.0", // CSW_M3 "7.5", // CSW_M4A1 "4.0", // CSW_TMP "8.0", // CSW_G3SG1 "", // CSW_FLASHBANG "6.0", // CSW_DEAGLE "7.0", // CSW_SG552 "8.0", // CSW_AK47 "1.0", // CSW_KNIFE "5.5" // CSW_P90 } new cvar_knockback, cvar_power[WEAPONS], cvar_knockback_hp[2] public plugin_init() { register_plugin("knockback", "0.3", "cheap_suit") is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad") } public plugin_init2() { cvar_knockback = register_cvar("bh_knockback", "1") cvar_knockback_hp[0] = get_cvar_pointer("bh_zombie_kb_hp") for(new i = 0; i < sizeof NAME; i++) if(strlen(NAME[i]) > 0) cvar_power[WEAPONS] = register_cvar(NAME[i], POWER[i]) RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "bacon_traceattack") } public plugin_cfg() { cvar_knockback_hp[1] = get_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0]) set_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0], 0) } public plugin_end() set_pcvar_num(cvar_knockback_hp[0], cvar_knockback_hp[1]) public bacon_traceattack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagetype) { if(!is_user_zombie(victim) || !get_pcvar_num(cvar_knockback) || !(damagetype & DMG_BULLET) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED static Float:velocity[2][3] pev(victim, pev_velocity, velocity[0]) xs_vec_copy(velocity[0], velocity[1]) xs_vec_mul_scalar(direction, damage, direction) xs_vec_mul_scalar(direction, get_pcvar_float(cvar_power[WEAPONS]), direction) xs_vec_add(direction, velocity[0], velocity[0]) velocity[0][2] = velocity[1][2] set_pev(victim, pev_velocity, velocity[0]) return HAM_IGNORED }
Mógł by mi ktoś powiedzieć, lub zmniejszyć siłę odpychania zombie?
Miczu
13.07.2009
new const POWER[][] = { "", // NULL "5.0", // CSW_P228 "", // NULL "23.0", // CSW_SCOUT "", // CSW_HEGRENADE "7.5", // CSW_XM1014 "", // CSW_C4 "4.0", // CSW_MAC10 "7.0", // CSW_AUG "", // CSW_SMOKEGRENADE "4.0", // CSW_ELITE "5.5", // CSW_FIVESEVEN "4.5", // CSW_UMP45 "7.5", // CSW_SG550 "6.5", // CSW_GALIL "3.5", // CSW_FAMAS "4.5", // CSW_USP "2.0", // CSW_GLOCK18 "25.0", // CSW_AWP "4.0", // CSW_MP5NAVY "8.0", // CSW_M249 "15.0", // CSW_M3 "7.5", // CSW_M4A1 "4.0", // CSW_TMP "8.0", // CSW_G3SG1 "", // CSW_FLASHBANG "6.0", // CSW_DEAGLE "7.0", // CSW_SG552 "8.0", // CSW_AK47 "1.0", // CSW_KNIFE "5.5" // CSW_P90 }
Liczby odpowiadaja sile odpychania poszczegolnych broni, zmien wedlug swojego upodobania, potrzem przekompiluj i daj na serwer - wszystko.
Dead Gamer
17.07.2009
"potrzem przekompiluj i daj na serwer - wszystko."
Jak prze komplikuje to będę miał plik .amxx zamiast .sma, i 2 pytania mam:
1. Wrzucam go do katalogu gdzie mam inne .amxx, i czy mam dopisać do plugins.ini?
2. Czy mam usunąć stary .sma?
radex
17.07.2009
Jezeli wrzucasz plugin jakis to zawsze musisz go dopisac do plugins.ini1. Wrzucam go do katalogu gdzie mam inne .amxx, i czy mam dopisać do plugins.ini?
Jesli masz juz i go przerobisz to wystarczy nadpisac a jak pluginu nie uzywasz to nie musisz usuwac.2. Czy mam usunąć stary .sma?