uzywanie MAX_PLAYERS w kazdym pluginie
Najlepsza odpowiedź Rivit 27.12.2013 12:35
Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18
i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx
Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac Przejdź do postu
Rivit
27.12.2013
Ostatnio podczas zamieniania we wszystkich pluginach wszystkich tablic [33] na [MAX_PLAYERS+1] zauważylem ze to sie ciagle powtarza (dawalem define na poczatku kodu). I pomyslalem sobie: 'ej kolego, a co jak zwiekszysz sloty? Bedzie Ci sie chcialo otwierac 180 pluginów (CoD) i zmieniac to wszystko po kolei?'. Odpowiedz byla natychmiastowa: 'NIE!!'
stad moje pytanie.
Jak zrobic zeby uzywac MAX_PLAYERS bez koniecznosci dodawania w kazdym pluginie #define? Tak aby w razie zwiekszenia slotow zmienic tylko w jednym miejscu i przekompilowac wszystko. Myslalem zeby stworzyc plik .inc ale to tez wkurzajace bo ciagle trzeba #include <max>
sebul
27.12.2013
A tak ogólnie, to więcej slotów niż 32 raczej nigdy nie będziesz miał.
Rivit
27.12.2013
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?
@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?
sebul
27.12.2013
Skoro od samego początku nie robiłeś tego w ten sposób, to teraz jak niby inaczej chcesz to zrobić? A to czy by mnie to wkurzało, nie ma nic do znaczenia, sam niejednokrotnie coś zmieniałem w swoim diablo we wszystkich itemach lub klasach, gdzie itemów mam grubo ponad 100 i jakoś nie byłem szczęśliwy z tego powodu.@up
chodzi mi o oszczednosc. (lisek chytrusek)
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #define?
Najlepsza odpowiedź
Rivit
27.12.2013
Edytuje plik amxmodx.inc dodajac:
#define MAX_PLAYERS 18
i w kazdym pluginie usune #define MAX_PLAYERS 18
bo zawsze dolacza sie amxmodx
Potem jak zmienie sloty to zmieniam w amxmodx.inc i rekompiluje.
Jeszcze to musze potestowac
Fili:P
27.12.2013
no a Cb by nie wkurzalo do kazdego ze 180 pluginów dawac #include?
Boże... Nie wiem jak obrać w słowa to co myślę, aby cie nie urazić...
Co do mozolnej pracy mógłbyś nawet stworzyć prosty program, który dodałby do każdego .sma #include <abc>...
To co wypisujesz jest największą głupotą nie do przyjęcia. Skoro cie "wkurza" dopisanie #include do każdego pliku i możliwość zmiany 1 linii w pliku .inc, aby zmienić wielkość wszystkich tablic, to co kiedy nie będziesz sobie umiał poradzić z błędem kompilacji ?
Jeżeli już tak bardzo ci zależy to użyj pliku .inc, to prosta metoda, która powinna się sprawdzić.
@up
Skoro i tak rekompilujesz, to nie byłoby problemem nacisnąc Ctrl+V i F9 zamiast samego F9.
Rivit
27.12.2013
Jest różnica między bledami kompilacji, a dopisywaniem za kazdym razem #include. Bledy kompilacji naprawiasz i sie dzieje cos ciekawego, a dopisywanie jest monotonne, a przeciez czasu nie kupisz.
.inc?
no dobra, ale nie osobne. Skoro do kazdego pluginu dolacza sie amxmodx.inc to w nim to edytuje i po sprawie.
DarkGL
27.12.2013
Udostępnisz komuś sma i będzie problem ponieważ nie będzie miał zmodyfikowanego inca
po za tym tablice dynamiczne
Rivit
27.12.2013
tez prawda, ale chyba kazdy zrozumie ze tam jest maxymalna liczba graczy
a jakis tutek o dynamicznych?