public DeathMsg() { new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new hs = read_data(3); if(kid == vid) return; coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff) if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid)) return; coins_kill = get_pcvar_num(cvar_coins_kill); coins_kill_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_vip); coins_kill_hs = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs); coins_kill_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_hs_vip); if(get_user_flags(kid) & VIP) { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs_vip; else monety[kid] += coins_kill_vip; } else { if(hs == 1) monety[kid] += coins_kill_hs; else monety[kid] += coins_kill; } }Chciałbym prosić o wskazówki, jak dokonać edycji, która miała by na celu pozostawienie jedynie wynagrodzenia za zabójstwo. Dokładniej chodzi mi o usunięcie bonusu za Head Shoota i VIP.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 25.12.2013 18:28
Witam w systemie monetarnym w wersji 1.0.8 mamy taki oto plublic:
#2
Napisano 26.12.2013 19:08
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
Tam gdzie nie chcesz monet wystarczy dać "0" cbvary do amx.cfg
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych