←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

ClimbTimer zmiennoprzecinkowy

Zablokowany

  • +
  • -
berix - zdjęcie berix 10.07.2009

Witam, mam pytanie jest ktoś w stanie przerobić w pluginie drkn_KZ_v.SE.2006, indywidualny ClimbTimer (uruchamia się w trakcie przechodzenia mapy), który jest liczony w liczbach całkowitych (sekundy), tak aby czas był pokazywany także w setnych sekundach wystarczyło by 1 miejsce po przecinku a najlepiej 2.
np. Timer: 30,76, oczywiście wyniki w top15 też powinny być zapisywane z przecinkiem.
Cały system climbtimer zaczyna się od lini 1840

Oto plugin
http://dajrokan.yweb...Z_v.SE.2006.rar

ttakie zastosowanie liczenia z setnymi sekundami jest wykorzystane w modzie Kz-Arg 1.7
http://forums.allied...ead.php?t=81692


pozdrawiam, i czekam na konkretne odpowiedzi
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 10.07.2009

Nie testowałem, ale błędów nie ma więc są szanse na to że będzie działało.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
berix - zdjęcie berix 10.07.2009

chyba wszystko w porządku a jeszcze takie info które linie/funkcje były edytowane

update:
poradziłem sobie w TC jest porównanie zawartości ;)

[ Dodano: 10-07-2009, 18:50 ]
hmm na razie jest 1 błąd źle wyświetla w hudzie

Ponizej minuty
http://espp.pl/img/13546/


Powyzej minuty
http://espp.pl/img/13549/

aha i np nie wyświetla 0 przed liczbami od 0 do 9

[ Dodano: 10-07-2009, 21:14 ]
Kolejny bug:
dosyć poważny timer który jest pokazywany w CT_BAR jest poprawny ale po ukończeniu mapy zimniejsza się czas o ok 2 sekuend

Tuz przed koncem (ale wskoczyło już na 34,xxx sek)
Dołączona grafika

Po przejsciu mapy:
Dołączona grafika

demo: de_kabul http://www.sendspace...a8c8dd2823fdf84
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 10.07.2009

Zła konwerjsa floata na integer...

Sprawdz to

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
berix - zdjęcie berix 10.07.2009

hmm teraz niby poprawnie działa w hudzie, chociaż zaokrągla do całości...

ale ta edycja w print_chat u Pavulona działa poprawnie
client_print(id, print_chat, "[%s] You finished the map in: %d:%02.3f", PLUGIN_NAME, tmp, climber_time[id]-(tmp*60.0))

a to już nie
client_print(id, print_chat, "[%s] You finished the map in: %d:%02.3f", PLUGIN_NAME, tmp, floatround(climber_time[id]-(tmp*60.0), floatround_floor))

została kwestia tego drugiego buga który zmniejsza czas o 2 sekundy, który jest opisany mój post wyżej
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 10.07.2009

Zła konwerjsa floata na integer...

bo tam nie miało być konwersji, po prostu źle sformatowany tekst:
len = format(hud_text, 255, "Congratulation to %s !^nTime: %d:%02d | TP: %d%s", name, tmp, climber_time[id]-(tmp*60.0), climber_teleports[id], climber_scout[id] > 0 ? " | scout": "")
zamiast:
len = format(hud_text, 255, "Congratulation to %s !^nTime: %d::%02.3f | TP: %d%s", name, tmp, climber_time[id]-(tmp*60.0), climber_teleports[id], climber_scout[id] > 0 ? " | scout": "")
i dlatego:

hmm teraz niby poprawnie działa w hudzie, chociaż zaokrągla do całości...


dosyć poważny timer który jest pokazywany w CT_BAR jest poprawny ale po ukończeniu mapy zimniejsza się czas o ok 2 sekuend

a poprzednio(bez float'ów) było dobrze ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 10.07.2009

berix, testujesz sam czy z kims (lub na zewnetrznym serwerze)?

Bo moglbys sprawdzic jaka jest roznica jakbys wszedl np. 30s po zmianie mapy?

Pavulon ja sie nie zaglebialem w kod i ten blad by wywolany, ze dane nie pasowalydo siebie, albo robilem na floaty albo na inty, padlo na to drugie (poza tym ciagle edytowal stary post wiec nawet nie widziales tego ze cos sie jeszcze w temacie dzieje).
Odpowiedz

  • +
  • -
berix - zdjęcie berix 10.07.2009

berix, testujesz sam czy z kims (lub na zewnetrznym serwerze)?

Bo moglbys sprawdzic jaka jest roznica jakbys wszedl np. 30s po zmianie mapy?


najpierw bug zauważyłem bug na publiku (tam przez całą mape tak było potrafiła się swiększyć róznica nawet o 10 sek miedzy CT_BAR a wynikiem na po naciśnięciu finish), później testowałem na LAN'ie i taki sam skutek

[ Dodano: 10-07-2009, 21:50 ]

a poprzednio(bez float'ów) było dobrze ?


nie już w twojej 1 wersji tak już było

[ Dodano: 11-07-2009, 14:23 ]
dopowiem ze ten czas co u gory sie wyswietla jest poprawny a ten czas po przejściu mapy nie
Odpowiedz
Zablokowany