←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Perki powiększające magazynki

  • +
  • -
Hleb's Photo Hleb 17.12.2013

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Attached File  codperk_maxclip_pistol.sma   5.89KB   217 downloads

 

Strzelby

Attached File  codperk_maxclip_shotgun.sma   8.91KB   210 downloads

 

SMG

Attached File  codperk_maxclip_smg.sma   5.57KB   200 downloads

 

Karabiny Szturmowe

Attached File  codperk_maxclip_rifle.sma   5.95KB   218 downloads

 

Karabiny Snajperskie

Attached File  codperk_maxclip_sniper.sma   5.58KB   192 downloads

 

 

 

Quote

  • +
  • -
SKCr0well's Photo SKCr0well 25.12.2013

Nie testowałem ale z samego opisu brzmi fajnie :D

Masz + za to :D

Quote