←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Dodanie napisu przy klasie, dodaje go tez...

Zablokowany

Heineken - zdjęcie Heineken 13.12.2013

Witam mam problem bo dodałem do każdej klasy napis (Darmowa) SS niżej:

 

wtib.th.png

 

Jak widać przy klasie jest ok ale daje mi ten napis do nazwy klasy w hud jak zrobić żeby tego nie robiło, długo nie bawiłem się w te sprawy i dużo zapomniałem proszę o pomoc.

 

Dodałem tak:

new const nazwa[] = "Snajper \r(\dDarmowa\r)";

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 14.12.2013

W hudzie tego nie wyświetlisz, bo hud ustawia kolory jakie ustawisz, czyli "red, green, blue", możesz do każdej klasy zrobić tak:

 

W codclass_X zmieniasz to:

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

 

na to:

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Darmowa");

 

Czyli załóżmy że klasa X będzie Darmowa

 

Potem w codmod.inc zmieniasz to:

 

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const typ_klasy[]);

 

na to:

 

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const typ_klasy[]);

 

A w QTM_CodMod zmiennych globalnych dodajemy:

 

#define MAX_WIELKOSC_TYPU 64
new typ_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_TYPU+1]

 

Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i zmieniasz ją na tą co dałem niżej:

 

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
    if(params != 8)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
    return -1;

    pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
    
    get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
    get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
    
    bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
    zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
    kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
    inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
    wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
    get_string(8, typ_klasy[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_TYPU);//odczytuje z klasy jaki jest typ klasy X
    
    return ilosc_klas;
}

 

Noi teraz w menu dajesz np. :

 

"%s \r(\d%s\r) \yLv: \r%d", klasa_gracza[id], typ_klasy[id], poziom_gracza[id]

 

A w HUD:

 

[Klasa : %s (%s)", klasa_gracza[id], typ_klasy[id]

 

I powinno śmigać

Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 14.12.2013

Coś poszło nie tak łap sma silnika i klasy jak byś mógł :D

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 14.12.2013

No ale co nie poszło nie tak? Logi jakieś

Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 15.12.2013

Nie skumałem tego:

 

Noi teraz w menu dajesz np. :

 

"%s \r(\d%s\r) \yLv: \r%d", klasa_gracza[id], typ_klasy[id], poziom_gracza[id]


 

A w HUD:

 

[Klasa : %s (%s)", klasa_gracza[id], typ_klasy[id]


 

I powinno śmigać

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 15.12.2013

No w publicu od menu dodajesz to pierwsze, a to drugie do huda, pomyśl trochę

Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 15.12.2013

nawet skomplikowac nie idze weż to dodaj silnik masz w up poscie

Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 16.12.2013

a codmod.inc zrobiłeś? Nie możesz mi podać jak normalny człowiek logów które ci wyskakują? jeżeli ci się niechce tego zrobić to ja Ci w tym nie pomogę, bo ja nie jestem murzynem. Dałem ci opisany poradnik co gdzie jak.

Odpowiedz

Heineken - zdjęcie Heineken 30.01.2014

a codmod.inc zrobiłeś? Nie możesz mi podać jak normalny człowiek logów które ci wyskakują? jeżeli ci się niechce tego zrobić to ja Ci w tym nie pomogę, bo ja nie jestem murzynem. Dałem ci opisany poradnik co gdzie jak.

 

Mam 0 logów przy komplikacji klasy jak i silnika.

 

Wszystko wgrałem i w wyborze klasy pisz tylko (darmowa) bez nazwy klasy samo darmowa.

I w hud przy klasie jest tak jak u mnie tylko bez nazwy klasy \r(\dDarmowa\r).

Odpowiedz
Zablokowany