VIP dla losowego gracza (przeróbka)
radek_b11 10.12.2013
Witam
Chciałbym poprosić o przerobienie tego pluginu żeby działał w taki sposób:
Co 2 rundy losuje losowego gracza i daje mu VIPA na 3 rundy
Załączone pliki
Wielkie Jol
11.12.2013
Sprawdź
#include <amxmodx> #define VIP ADMIN_LEVEL_H new winner, gMaxPlayers,c,t,licznik[33]; public plugin_init() { register_plugin("Losowy VIP", "1.0", "benio101"); register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Game_Commencing"); } public t_win() t++ public ct_win() c++ public plugin_cfg(){ gMaxPlayers=get_maxplayers(); } public RoundStart(){ if((t+c % 2) == 0){ new gracze[33], num=-1; for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){ if(is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & VIP)){ gracze[++num]=id; } } if(++num){ winner=gracze[random(num)]; set_user_flags(winner, VIP); client_print(winner, print_chat, "Wygrales VIPa na trzy rundy. Gratulacje!"); licznik[winner] = 0 } else winner=0; } } public client_disconnect(id){ if(id==winner){ winner=0; } } public RoundEnd(){ if(licznik[winner]/3 == 1){ remove_user_flags(winner, VIP); } }
radek_b11 12.12.2013
VIP działa ale tak:
- co 2 rundy losuje i daje vipa (tutaj działa poprawnie)
- jak już ktoś wygra vipa to ma na 1 rundę (powinien mieć na 3)
popraw to proszę
k4x4z5
18.12.2013
public RoundStart(){ if((t+c % 2) == 0){ new gracze[33], num=-1; for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){ if(is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & VIP)){ gracze[++num]=id; } } if(++num){ winner=gracze[random(num)]; set_user_flags(winner, VIP); client_print(winner, print_chat, "Wygrales VIPa na trzy rundy. Gratulacje!"); licznik[winner]++; } else winner=0; } }
Sprawdz
Wielkie Jol
02.01.2014
#include <amxmodx> #define VIP ADMIN_LEVEL_H new winner, gMaxPlayers,c,t,licznik[33]; public plugin_init() { register_plugin("Losowy VIP", "1.0", "benio101"); register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End"); register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Game_Commencing"); } public t_win() t++ public ct_win() c++ public plugin_cfg(){ gMaxPlayers=get_maxplayers(); } public RoundStart(){ licznik[winner]++; if((t+c % 2) == 0){ new gracze[33], num=-1; for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){ if(is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & VIP)){ gracze[++num]=id; } } if(++num){ winner=gracze[random(num)]; set_user_flags(winner, VIP); client_print(winner, print_chat, "Wygrales VIPa na trzy rundy. Gratulacje!"); licznik[winner] = 0 } else winner=0; } } public client_disconnect(id){ if(id==winner){ winner=0; } } public RoundEnd(){ if(licznik[winner]/3 == 1){ remove_user_flags(winner, VIP); } }
Napisałem Ci, żebyś dodał jedną linijkę dosłownie.