Funkcje czasowe
^Grzyboo
08.12.2013
Mam małe pytanko. Mianowicie jak sobie radzić w C++ z czasem. Tzn. co będzie odpowiednikiem naszego ukochanego set_task?
Robiąc jakąkolwiek grę chciałbym, żeby płynność była ta sama, czyli żeby nasza postać nie chodziła 3x szybciej na lepszym komputerze.
Jak w takim razie obsługiwać wszędzie w takim samym tempie grę + jak robić "taski"?
^Grzyboo
10.12.2013
Czy taki sztuczny licznik to dobry pomysł?
#include <iostream> #include <Windows.h> float fTimer = 0.0; int main() { for(;;) { Sleep(100); fTimer += 0.1; } }
DarkGL
12.12.2013
sleep usypia całkowicie program
masz coś takiego jak timestamp użyj go lub odpal nowy wątek który właśnie obsługiwał by taski uruchamial w odpowiednim momencie