←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

C++
Funkcje czasowe

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 08.12.2013

Mam małe pytanko. Mianowicie jak sobie radzić w C++ z czasem. Tzn. co będzie odpowiednikiem naszego ukochanego set_task?

Robiąc jakąkolwiek grę chciałbym, żeby płynność była ta sama, czyli żeby nasza postać nie chodziła 3x szybciej na lepszym komputerze.

Jak w takim razie obsługiwać wszędzie w takim samym tempie grę + jak robić "taski"?

Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 08.12.2013

Poczytaj o sleep ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 10.12.2013

Czy taki sztuczny licznik to dobry pomysł?

#include <iostream>
#include <Windows.h>

float fTimer = 0.0;

int main()
{
        for(;;)
        {
                Sleep(100);
	        fTimer += 0.1;
        }
}
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 12.12.2013

nie

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 12.12.2013

sleep usypia całkowicie program

 

masz coś takiego jak timestamp użyj go lub odpal nowy wątek który właśnie obsługiwał by taski uruchamial w odpowiednim momencie

Odpowiedz