←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Poradnik] Jak dodać ciche chodzenie - naj...

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 08.12.2013

Witam!
 
W tym poradniku chcę pokazać jak dodać umiejętność ciche chodzenie do klasy/perku.
Jest to najprostsza rzecz ,którą można dodać. Nawet naprawdę zieloni mogą się to tego zabrać :)
Także zapraszam.
  • Otwieramy klasę/perk najlepiej przez program AMXX Mod X Studio ,bądź notatnik
  • Dodajemy do include:
#include <fun>
  • Następnie szukamy "public cod_perk_enabled(id)" lub "public cod_class_enabled(id)" (zależy czy dodajemy do perku czy klasy)
  • I dodajemy:
set_user_footsteps(id, 1);
  • Kolejnie do "public cod_perk_disabled(id)" lub "public cod_class_disabled(id)"  dodajemy:
set_user_footsteps(id, 0);
  • Muszę wspomnieć ,że w niektórych klasach/perkach nie będzie publica cod_class_disabled lub  cod_class_enabled ,więc wtedy dodajemy cały public:
Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
}
 
Przykładowy perk:
Załączony plik  butyszturmowego.sma   416 bajtów   150 Ilość pobrań
 
 
Przykładowa klasa:
Załączony plik  szturmowy.sma   770 bajtów   231 Ilość pobrań
Użytkownik Benio101 edytował ten post 08.12.2013 12:04
drobne techniczne
Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 08.12.2013


Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
} 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
}

 

Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled


Użytkownik RasiaQ edytował ten post 08.12.2013 17:24
Odpowiedz

  • +
  • -
PrezydenT - zdjęcie PrezydenT 08.12.2013

Po co ma dodawać ma_klase skoro ta zmienna nie jest tu używana??

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 08.12.2013

 


Do perku:

public cod_perk_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
} 
Do klasy:
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
}

 

Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:

public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}

Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled

 

 

 do tej umiejętności nie jest potrzebne ma_klase dlatego nie tłumaczyłem
znalazł się znawca wszystkiego ;__;
 

Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 08.12.2013

Dałem plusa tylko i wyłącznie ze względu na Twój avatar, bo taki poradnik już chyba był.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 09.12.2013

Nazwa zmiennej nie ma wiekszego znaczenia. Mogloby byc tosty_z_serem.
Chodzi tutaj o sprawdzenie, czy gracz ma te konkretna klase. Jest to przydatne np. gdy ustawiamy niewidke przy kucaniu. Gdyby nie w.w. zmienna, najprawdopodobniej kazdy mialby te moc. W tym przypadku kroki ustawia sie i usuwa w cod_class_enabled/disabled, wiec nie ma potrzeby implementowania ma_klase.
Odpowiedz

  • +
  • -
witek95 - zdjęcie witek95 13.07.2015

czemu gdy dodaje na serwer to buguje caly serwer i wogóle nie słychać kroków? Nawet jak wezme inna klase

Odpowiedz