[Poradnik] Jak dodać ciche chodzenie - naj...
Drago36
08.12.2013
Witam!
W tym poradniku chcę pokazać jak dodać umiejętność ciche chodzenie do klasy/perku.
Jest to najprostsza rzecz ,którą można dodać. Nawet naprawdę zieloni mogą się to tego zabrać
Także zapraszam.
Do klasy:
Przykładowy perk:
butyszturmowego.sma 416 bajtów 150 Ilość pobrań
Przykładowa klasa:
szturmowy.sma 770 bajtów 231 Ilość pobrań
Użytkownik Benio101 edytował ten post 08.12.2013 12:04
drobne techniczne
W tym poradniku chcę pokazać jak dodać umiejętność ciche chodzenie do klasy/perku.
Jest to najprostsza rzecz ,którą można dodać. Nawet naprawdę zieloni mogą się to tego zabrać
Także zapraszam.
- Otwieramy klasę/perk najlepiej przez program AMXX Mod X Studio ,bądź notatnik
- Dodajemy do include:
#include <fun>
- Następnie szukamy "public cod_perk_enabled(id)" lub "public cod_class_enabled(id)" (zależy czy dodajemy do perku czy klasy)
- I dodajemy:
set_user_footsteps(id, 1);
- Kolejnie do "public cod_perk_disabled(id)" lub "public cod_class_disabled(id)" dodajemy:
set_user_footsteps(id, 0);
- Muszę wspomnieć ,że w niektórych klasach/perkach nie będzie publica cod_class_disabled lub cod_class_enabled ,więc wtedy dodajemy cały public:
public cod_perk_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Do klasy:
public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Przykładowy perk:
butyszturmowego.sma 416 bajtów 150 Ilość pobrań
Przykładowa klasa:
szturmowy.sma 770 bajtów 231 Ilość pobrań
Użytkownik Benio101 edytował ten post 08.12.2013 12:04
drobne techniczne
RasiaQ
08.12.2013
Do perku:
public cod_perk_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); } Do klasy: public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:
public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; }
Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled
Użytkownik RasiaQ edytował ten post 08.12.2013 17:24
Drago36
08.12.2013
Do perku:
public cod_perk_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); } Do klasy: public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); }
Jak już dodajemy publici, to trzeba dodać też zmienne falske i true czyli:
public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; }Pokaż też jak dodać public enabled (dla niekumatych) bo pokazałeś tylko disabled
do tej umiejętności nie jest potrzebne ma_klase dlatego nie tłumaczyłem
znalazł się znawca wszystkiego ;__;
sharkowy
08.12.2013
Dałem plusa tylko i wyłącznie ze względu na Twój avatar, bo taki poradnik już chyba był.
MAGNET
09.12.2013
Nazwa zmiennej nie ma wiekszego znaczenia. Mogloby byc tosty_z_serem.
Chodzi tutaj o sprawdzenie, czy gracz ma te konkretna klase. Jest to przydatne np. gdy ustawiamy niewidke przy kucaniu. Gdyby nie w.w. zmienna, najprawdopodobniej kazdy mialby te moc. W tym przypadku kroki ustawia sie i usuwa w cod_class_enabled/disabled, wiec nie ma potrzeby implementowania ma_klase.
Chodzi tutaj o sprawdzenie, czy gracz ma te konkretna klase. Jest to przydatne np. gdy ustawiamy niewidke przy kucaniu. Gdyby nie w.w. zmienna, najprawdopodobniej kazdy mialby te moc. W tym przypadku kroki ustawia sie i usuwa w cod_class_enabled/disabled, wiec nie ma potrzeby implementowania ma_klase.
witek95
13.07.2015
czemu gdy dodaje na serwer to buguje caly serwer i wogóle nie słychać kroków? Nawet jak wezme inna klase