←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Pomysły na unikalne moce klas/perków

Locked

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 03.12.2013

Jak w temacie - robimy burzę mózgów.
Proszę tylko, żeby nie pisać mocy typu 1/x, czy grawitacja. To ma być coś świeżego - coś, czego jeszcze nie ma. No to słucham:
Quote

  • +
  • -
M4RV1N's Photo M4RV1N 03.12.2013

Ja mam pomysł (nie wiem czy realny ;P)

Coś w stylu "pojawia się i znika", czyli gracz jest widzialny przez powiedzmy sekundę i nie widzialny przez sekundę a gdy zostaje trafiony to jest widzialny do końca rundy :)

Oraz perk który daje graczowi WH (ESP) na początku rundy przez powiedzmy 10 sec :D

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 03.12.2013

1. Mozna, ale to troche bezsensowne z takim naprzemiennym pojawianiem sie i znikaniem . Btw jest bardzo podobny Nanozolnierz ;)
2. Jest juz perk WH
Quote

ChicuuPlayGames's Photo ChicuuPlayGames 03.12.2013

Klasa lub perk. Gdy uzyje sie klawisza e. Wywala nas za txt na kilka sek a potem spada sie do najblizszego przeciwnika zadajac mu obrazenia
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 04.12.2013

Moze tak:
E nr. 1 - zapisuje id namierzonego(get_user_aiming)
E nr. 2 - w dowolnym momencie teleportuje za wrogiem
Szurne taki perk :D
Quote

  • +
  • -
corel's Photo corel 05.12.2013

Klasa posiadająca coś takiego jak kiedys na diablo ? Ze po wyskoku gdy wcisnie e lub c w zaleznosci na ktorym sa umiejetnosci klasy spada w dol zadajac sobie obrazenia (30 hp) zabija osoby w promieniu x (nwm jak mozna okreslic promien) + jest lekko widzialna

 

Pytanko - udostepnisz to czy robisz to dla siebie ?


Edited by corel, 05.12.2013 22:57.
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 05.12.2013

Takie coś @UP już jest xD

Co do klasy z teleportem za wroga, to jak znajdę czas i napiszę te klase, to oczywiście udostępnie ;]

Quote

Jackop95's Photo Jackop95 06.12.2013

Jakbyś naprawił tą klase i perk 

http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/

 

i udostępnił oczywiście :P

 

To byś został moim mentorem xD


Edited by Jackop95, 06.12.2013 09:11.
Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 07.12.2013

@Jackop

No nie wiem, czy podołam :D Ale w wolnym czasie posiedzę nad tym

 

Co do perku z teleportem, to miałem chwilę i na szybko napisałem coś takiego:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
        
new const perk_name[] = "Naznaczony";
new const perk_desc[] = "1x E - oznaczenie gracza, 2x E - teleport za niego.";
    
new ma_perk[33];
new naznaczony[33];
new naznaczony2[33];
new cel[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "xx", "xxx");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);   
 
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
new origin[3]
new origin2[3]
 
if(!naznaczony[id] && !naznaczony2[id])
{
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body)
cel[id] = ofiara;
 
get_user_origin(id, origin)
naznaczony[id] = 1;
}
else if(naznaczony[id] && !naznaczony2[id] && is_user_alive(cel[id]))
{
get_user_origin(id, origin)
get_user_origin(cel[id], origin2)
origin[0] = origin2[0]
origin[1] = origin2[1]+20
origin[2] = origin2[2]+20
ColorChat(id, GREEN, "Teleportacja zakonczona pomyslnie!")
}
}
Obecna forma pozwala na oznaczenie dowolnego gracza, niezależnie od teamu.
Jednak, gdy oznaczony będzie przy ścianie - wylądujemy w niej :P
Jak znam życie, nie będzie działać, ale liczę, że ktoś przetestuje i ewentualnie podpowie, gdzie zrobiłem błąd xD
Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 07.12.2013

wpadlo mi do glowy cos takiego: gdy strzelimy kogos mamy 1/3 ze wyrzucimy go w powietrze oraz 1/6 ze w powietrzu go cos zabije (model pioruna czy cos w tym stylu)

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 07.12.2013

Wyrzucanie w powietrze już jest :D. Hmm coś bije - widziałem gdzieś takie coś. Można łatwo skopiować :D

Quote

Oporowiec.'s Photo Oporowiec. 07.12.2013

domyslam sie ze widziales bo Filip kiedys wypuscil taki perk do coda (sila pudziana, to chyba perk Filipa) ale Ty bys mogl dodac ten piorun czy cos :P 

Quote

  • +
  • -
mati77744's Photo mati77744 07.12.2013

To tak: 

- [przepraszam że o tym mówie ale to jest KONIECZNE] przy 1/x musi sie rozwijać lista broni żeby nie było ze wszystkich (generator jest to gotowego generowania, a nie żeby jeszcze ulepszać, proszę o dodanie tej opcji)

 

- posiadanie ubrania wroga

 

- 1/x na podpalenie wroga

 

- +XX dmg z wybranej broni

 

- piorun [Do użycia.]

 

- duch [Do użycia.]

 

- wybranie ilości danych broni [np. 5 HE, 7 Smoke]

 

- pancerz

 

- powielanie danej statystyki [np. 200% int, 50% Kondycji]

 

- 1/x na oślepienie wroga

 

i tyle zadowoliłoby mnie w 100% ale jaszcze można dodać coś takiego żeby nie dostawało się automatycznie Glock/USP. Żeby bronie były tylko takie jakie wybierzemy w generatorze, ale nwm czy coś takiego jest możliwe.

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 07.12.2013

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.........????? xD

Chciałem, żebyście wymyślili jakieś unikalne moce dla klas, a ty mi tutaj z jakimś generatorem wyjeżdżasz xD

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, możesz jaśniej? :D

Quote

  • +
  • -
corel's Photo corel 08.12.2013

Tak sobie pomyślałem że może coś w stylu po wciśnięciu e na przeciwnika - ekran dzieli mu sie na 4 czesci i kazdy jest odwrocony w inna strone

Lub możesz lecieć rakietą po trafieniu w cos nastepuje autodestrukcja w promieniu x a ty odradzasz sie z 20 hp i nei mozesz po raz kolejny tego uzyc ?

Quote

  • +
  • -
unknowN.'s Photo unknowN. 08.12.2013

Może  coś takiego , że klasa dostaje jakąś nową statystykę , a reszta klas ma standardowe. 

Quote

  • +
  • -
RasiaQ's Photo RasiaQ 08.12.2013

Nie wiem, czy to możliwe, ale np. Po naciśnięciu przycisku wywala wrogów w powietrze, albo odpycha ich od siebie (odległość zależna od inteligencji) albo ma 1/x szans na wyrzucenie przeciwnika w powietrze.

 

2.Po każdym strzale, kiedy zostanie trafiony, znika na x sekund

Quote

  • +
  • -
Drago36's Photo Drago36 08.12.2013

RasiaQ twój 2 podpunkt "istnieje"

public Damage(id)
{
	if (ma_klase[id])
    	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);   
    	set_task(3.0, "Widac", id);
	
}

public Widac(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


A dokładniej:  http://amxx.pl/topic...a-nanozolnierz/

Quote

  • +
  • -
Chory H's Photo Chory H 09.12.2013

Rakieta która leci prosto i gdy zobaczy wroga natychmiast w niego uderza ( inaczej samonaprowadzajaca )
Quote

  • +
  • -
PrezydenT's Photo PrezydenT 12.12.2013

Do tej teleportacji mógłbyś dołączyć jakiś komunikat dla ofiary, żeby miała chociarz znikome szanse, np. Spójrz za siebie!!! lub coś w tym stylu.

Quote
Locked