←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Pomysły na unikalne moce klas/perków

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 03.12.2013

Jak w temacie - robimy burzę mózgów.
Proszę tylko, żeby nie pisać mocy typu 1/x, czy grawitacja. To ma być coś świeżego - coś, czego jeszcze nie ma. No to słucham:
Odpowiedz

  • +
  • -
M4RV1N - zdjęcie M4RV1N 03.12.2013

Ja mam pomysł (nie wiem czy realny ;P)

Coś w stylu "pojawia się i znika", czyli gracz jest widzialny przez powiedzmy sekundę i nie widzialny przez sekundę a gdy zostaje trafiony to jest widzialny do końca rundy :)

Oraz perk który daje graczowi WH (ESP) na początku rundy przez powiedzmy 10 sec :D

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 03.12.2013

1. Mozna, ale to troche bezsensowne z takim naprzemiennym pojawianiem sie i znikaniem . Btw jest bardzo podobny Nanozolnierz ;)
2. Jest juz perk WH
Odpowiedz

ChicuuPlayGames - zdjęcie ChicuuPlayGames 03.12.2013

Klasa lub perk. Gdy uzyje sie klawisza e. Wywala nas za txt na kilka sek a potem spada sie do najblizszego przeciwnika zadajac mu obrazenia
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 04.12.2013

Moze tak:
E nr. 1 - zapisuje id namierzonego(get_user_aiming)
E nr. 2 - w dowolnym momencie teleportuje za wrogiem
Szurne taki perk :D
Odpowiedz

  • +
  • -
corel - zdjęcie corel 05.12.2013

Klasa posiadająca coś takiego jak kiedys na diablo ? Ze po wyskoku gdy wcisnie e lub c w zaleznosci na ktorym sa umiejetnosci klasy spada w dol zadajac sobie obrazenia (30 hp) zabija osoby w promieniu x (nwm jak mozna okreslic promien) + jest lekko widzialna

 

Pytanko - udostepnisz to czy robisz to dla siebie ?


Użytkownik corel edytował ten post 05.12.2013 22:57
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 05.12.2013

Takie coś @UP już jest xD

Co do klasy z teleportem za wroga, to jak znajdę czas i napiszę te klase, to oczywiście udostępnie ;]

Odpowiedz

Jackop95 - zdjęcie Jackop95 06.12.2013

Jakbyś naprawił tą klase i perk 

http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/

 

i udostępnił oczywiście :P

 

To byś został moim mentorem xD


Użytkownik Jackop95 edytował ten post 06.12.2013 09:11
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 07.12.2013

@Jackop

No nie wiem, czy podołam :D Ale w wolnym czasie posiedzę nad tym

 

Co do perku z teleportem, to miałem chwilę i na szybko napisałem coś takiego:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
        
new const perk_name[] = "Naznaczony";
new const perk_desc[] = "1x E - oznaczenie gracza, 2x E - teleport za niego.";
    
new ma_perk[33];
new naznaczony[33];
new naznaczony2[33];
new cel[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "xx", "xxx");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);   
 
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
new origin[3]
new origin2[3]
 
if(!naznaczony[id] && !naznaczony2[id])
{
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body)
cel[id] = ofiara;
 
get_user_origin(id, origin)
naznaczony[id] = 1;
}
else if(naznaczony[id] && !naznaczony2[id] && is_user_alive(cel[id]))
{
get_user_origin(id, origin)
get_user_origin(cel[id], origin2)
origin[0] = origin2[0]
origin[1] = origin2[1]+20
origin[2] = origin2[2]+20
ColorChat(id, GREEN, "Teleportacja zakonczona pomyslnie!")
}
}
Obecna forma pozwala na oznaczenie dowolnego gracza, niezależnie od teamu.
Jednak, gdy oznaczony będzie przy ścianie - wylądujemy w niej :P
Jak znam życie, nie będzie działać, ale liczę, że ktoś przetestuje i ewentualnie podpowie, gdzie zrobiłem błąd xD
Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 07.12.2013

wpadlo mi do glowy cos takiego: gdy strzelimy kogos mamy 1/3 ze wyrzucimy go w powietrze oraz 1/6 ze w powietrzu go cos zabije (model pioruna czy cos w tym stylu)

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 07.12.2013

Wyrzucanie w powietrze już jest :D. Hmm coś bije - widziałem gdzieś takie coś. Można łatwo skopiować :D

Odpowiedz

Oporowiec. - zdjęcie Oporowiec. 07.12.2013

domyslam sie ze widziales bo Filip kiedys wypuscil taki perk do coda (sila pudziana, to chyba perk Filipa) ale Ty bys mogl dodac ten piorun czy cos :P 

Odpowiedz

  • +
  • -
mati77744 - zdjęcie mati77744 07.12.2013

To tak: 

- [przepraszam że o tym mówie ale to jest KONIECZNE] przy 1/x musi sie rozwijać lista broni żeby nie było ze wszystkich (generator jest to gotowego generowania, a nie żeby jeszcze ulepszać, proszę o dodanie tej opcji)

 

- posiadanie ubrania wroga

 

- 1/x na podpalenie wroga

 

- +XX dmg z wybranej broni

 

- piorun [Do użycia.]

 

- duch [Do użycia.]

 

- wybranie ilości danych broni [np. 5 HE, 7 Smoke]

 

- pancerz

 

- powielanie danej statystyki [np. 200% int, 50% Kondycji]

 

- 1/x na oślepienie wroga

 

i tyle zadowoliłoby mnie w 100% ale jaszcze można dodać coś takiego żeby nie dostawało się automatycznie Glock/USP. Żeby bronie były tylko takie jakie wybierzemy w generatorze, ale nwm czy coś takiego jest możliwe.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 07.12.2013

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.........????? xD

Chciałem, żebyście wymyślili jakieś unikalne moce dla klas, a ty mi tutaj z jakimś generatorem wyjeżdżasz xD

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, możesz jaśniej? :D

Odpowiedz

  • +
  • -
corel - zdjęcie corel 08.12.2013

Tak sobie pomyślałem że może coś w stylu po wciśnięciu e na przeciwnika - ekran dzieli mu sie na 4 czesci i kazdy jest odwrocony w inna strone

Lub możesz lecieć rakietą po trafieniu w cos nastepuje autodestrukcja w promieniu x a ty odradzasz sie z 20 hp i nei mozesz po raz kolejny tego uzyc ?

Odpowiedz

  • +
  • -
unknowN. - zdjęcie unknowN. 08.12.2013

Może  coś takiego , że klasa dostaje jakąś nową statystykę , a reszta klas ma standardowe. 

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 08.12.2013

Nie wiem, czy to możliwe, ale np. Po naciśnięciu przycisku wywala wrogów w powietrze, albo odpycha ich od siebie (odległość zależna od inteligencji) albo ma 1/x szans na wyrzucenie przeciwnika w powietrze.

 

2.Po każdym strzale, kiedy zostanie trafiony, znika na x sekund

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 08.12.2013

RasiaQ twój 2 podpunkt "istnieje"

public Damage(id)
{
	if (ma_klase[id])
    	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);   
    	set_task(3.0, "Widac", id);
	
}

public Widac(id)
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


A dokładniej:  http://amxx.pl/topic...a-nanozolnierz/

Odpowiedz

  • +
  • -
Chory H - zdjęcie Chory H 09.12.2013

Rakieta która leci prosto i gdy zobaczy wroga natychmiast w niego uderza ( inaczej samonaprowadzajaca )
Odpowiedz

  • +
  • -
PrezydenT - zdjęcie PrezydenT 12.12.2013

Do tej teleportacji mógłbyś dołączyć jakiś komunikat dla ofiary, żeby miała chociarz znikome szanse, np. Spójrz za siebie!!! lub coś w tym stylu.

Odpowiedz