Pomysły na unikalne moce klas/perków
MAGNET
03.12.2013
Proszę tylko, żeby nie pisać mocy typu 1/x, czy grawitacja. To ma być coś świeżego - coś, czego jeszcze nie ma. No to słucham:
M4RV1N
03.12.2013
Ja mam pomysł (nie wiem czy realny )
Coś w stylu "pojawia się i znika", czyli gracz jest widzialny przez powiedzmy sekundę i nie widzialny przez sekundę a gdy zostaje trafiony to jest widzialny do końca rundy
Oraz perk który daje graczowi WH (ESP) na początku rundy przez powiedzmy 10 sec
MAGNET
03.12.2013
2. Jest juz perk WH
ChicuuPlayGames 03.12.2013
MAGNET
04.12.2013
E nr. 1 - zapisuje id namierzonego(get_user_aiming)
E nr. 2 - w dowolnym momencie teleportuje za wrogiem
Szurne taki perk
corel
05.12.2013
Klasa posiadająca coś takiego jak kiedys na diablo ? Ze po wyskoku gdy wcisnie e lub c w zaleznosci na ktorym sa umiejetnosci klasy spada w dol zadajac sobie obrazenia (30 hp) zabija osoby w promieniu x (nwm jak mozna okreslic promien) + jest lekko widzialna
Pytanko - udostepnisz to czy robisz to dla siebie ?
Użytkownik corel edytował ten post 05.12.2013 22:57
MAGNET
05.12.2013
Takie coś @UP już jest
Co do klasy z teleportem za wroga, to jak znajdę czas i napiszę te klase, to oczywiście udostępnie ;]
Jackop95 06.12.2013
Jakbyś naprawił tą klase i perk
http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/
i udostępnił oczywiście
To byś został moim mentorem
Użytkownik Jackop95 edytował ten post 06.12.2013 09:11
MAGNET
07.12.2013
@Jackop
No nie wiem, czy podołam Ale w wolnym czasie posiedzę nad tym
Co do perku z teleportem, to miałem chwilę i na szybko napisałem coś takiego:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>#include <ColorChat>new const perk_name[] = "Naznaczony";new const perk_desc[] = "1x E - oznaczenie gracza, 2x E - teleport za niego.";new ma_perk[33];new naznaczony[33];new naznaczony2[33];new cel[33];public plugin_init(){register_plugin("x", "xx", "xxx");cod_register_perk(perk_name, perk_desc);}public cod_perk_enabled(id){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public cod_class_skill_used(id){new origin[3]new origin2[3]if(!naznaczony[id] && !naznaczony2[id]){new ofiara, body;get_user_aiming(id, ofiara, body)cel[id] = ofiara;get_user_origin(id, origin)naznaczony[id] = 1;}else if(naznaczony[id] && !naznaczony2[id] && is_user_alive(cel[id])){get_user_origin(id, origin)get_user_origin(cel[id], origin2)origin[0] = origin2[0]origin[1] = origin2[1]+20origin[2] = origin2[2]+20ColorChat(id, GREEN, "Teleportacja zakonczona pomyslnie!")}}Obecna forma pozwala na oznaczenie dowolnego gracza, niezależnie od teamu.Jednak, gdy oznaczony będzie przy ścianie - wylądujemy w niejJak znam życie, nie będzie działać, ale liczę, że ktoś przetestuje i ewentualnie podpowie, gdzie zrobiłem błąd
Oporowiec. 07.12.2013
wpadlo mi do glowy cos takiego: gdy strzelimy kogos mamy 1/3 ze wyrzucimy go w powietrze oraz 1/6 ze w powietrzu go cos zabije (model pioruna czy cos w tym stylu)
MAGNET
07.12.2013
Wyrzucanie w powietrze już jest . Hmm coś bije - widziałem gdzieś takie coś. Można łatwo skopiować
Oporowiec. 07.12.2013
domyslam sie ze widziales bo Filip kiedys wypuscil taki perk do coda (sila pudziana, to chyba perk Filipa) ale Ty bys mogl dodac ten piorun czy cos
mati77744
07.12.2013
To tak:
- [przepraszam że o tym mówie ale to jest KONIECZNE] przy 1/x musi sie rozwijać lista broni żeby nie było ze wszystkich (generator jest to gotowego generowania, a nie żeby jeszcze ulepszać, proszę o dodanie tej opcji)
- posiadanie ubrania wroga
- 1/x na podpalenie wroga
- +XX dmg z wybranej broni
- piorun [Do użycia.]
- duch [Do użycia.]
- wybranie ilości danych broni [np. 5 HE, 7 Smoke]
- pancerz
- powielanie danej statystyki [np. 200% int, 50% Kondycji]
- 1/x na oślepienie wroga
i tyle zadowoliłoby mnie w 100% ale jaszcze można dodać coś takiego żeby nie dostawało się automatycznie Glock/USP. Żeby bronie były tylko takie jakie wybierzemy w generatorze, ale nwm czy coś takiego jest możliwe.
MAGNET
07.12.2013
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.........?????
Chciałem, żebyście wymyślili jakieś unikalne moce dla klas, a ty mi tutaj z jakimś generatorem wyjeżdżasz
Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi, możesz jaśniej?
corel
08.12.2013
Tak sobie pomyślałem że może coś w stylu po wciśnięciu e na przeciwnika - ekran dzieli mu sie na 4 czesci i kazdy jest odwrocony w inna strone
Lub możesz lecieć rakietą po trafieniu w cos nastepuje autodestrukcja w promieniu x a ty odradzasz sie z 20 hp i nei mozesz po raz kolejny tego uzyc ?
unknowN.
08.12.2013
Może coś takiego , że klasa dostaje jakąś nową statystykę , a reszta klas ma standardowe.
RasiaQ
08.12.2013
Nie wiem, czy to możliwe, ale np. Po naciśnięciu przycisku wywala wrogów w powietrze, albo odpycha ich od siebie (odległość zależna od inteligencji) albo ma 1/x szans na wyrzucenie przeciwnika w powietrze.
2.Po każdym strzale, kiedy zostanie trafiony, znika na x sekund
Drago36
08.12.2013
RasiaQ twój 2 podpunkt "istnieje"
public Damage(id) { if (ma_klase[id]) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); set_task(3.0, "Widac", id); } public Widac(id) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
A dokładniej: http://amxx.pl/topic...a-nanozolnierz/
Chory H
09.12.2013
PrezydenT
12.12.2013
Do tej teleportacji mógłbyś dołączyć jakiś komunikat dla ofiary, żeby miała chociarz znikome szanse, np. Spójrz za siebie!!! lub coś w tym stylu.