Problem polega na tym iż obrót obiektu w poziomie (druga wartość w wektorze kątów {1, 2, 3}) nie powoduje obrotu hitbox'ów. Obrót w pionie - OK (3. kątem się nie zajmuje).
A co za tym idzie, nie można poprawnie trafić w obiekt z pistoletu(granat odbija się tylko od hitbox'ów), natomiast z noża można normalnie uderzać po granicach obiektu.
Próbowałem już różnymi metodami lecz bez efektów, nawet avelocity tego nie zmienia.
Hitbox'y poprawnie nałożone na model co widać np w HL Model Viewer.
Model testowy, zrobiony w Milkshape'ie. Nie sądzę że trzeba by jakieś specjalne hitbox'y tworzyć dla innych kątów.
Na rysunkach powinno być to lepiej widać.
Może ktoś już uporał się z tymi hitbox'ami ?
A przy okazji może jakiś dobry pomysł jak zrobić by obiekt zachowywał się jak standardowy model na mapie, tj. można po nim chodzić i bronie się na nim zatrzymują. Aktualnie SOLID_BBOX i dla testu wyłapany touch. Tylko że nie reaguje na bronie. Po ustawieniu na SOLID_TRIGGER wyłapuje weaponbox'y i całą resztę, lecz przestaje być solidny. A po ustawieniu na SOLID_BSP ogólnie dziwnie się zachowuje i po uderzeniu z noża jest crash serwera z błędem:
Hit a clasa_obiektu with no model (model_obiektu)Lecz oczywiście model istnieje gdyż go widać itd