Witam.
Poniższy plugin nakłada na graczy czapki jednak jeśli ktoś ma np 100 widocznosci to nałożony model jest oczywiście nadal widoczny.
Jeśli to możliwe to proszę o edytowanie tego pluginu,tak aby nakładany model(w tym wypadku czapka) miał przeźroczystość jak gracz.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_Enable; new g_bwEnt[33]; new g_CachedStringInfoTarget; public plugin_init() { register_plugin( "Santa Hat", "1.2", "xPaw" ); register_cvar("santa_hat", "1.2", FCVAR_SERVER); g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); g_CachedStringInfoTarget = engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ); } public plugin_precache() precache_model("models/czapa_mikolaja.mdl"); public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) ) { new iEnt = g_bwEnt[ player ]; if( !pev_valid( iEnt ) ) { g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( iEnt, pev_aiment, player ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/czapa_mikolaja.mdl" ); } } }