Witam, mam pytanie do graczy ktorzy posiadaja własny serwer diablo moda czy macie problem z Paladynem i jego skokami ze wam nie działają??
Od jakiegos czasu u mnie nie działają skoki a wcześniej działąły a nic nie było zmieniane.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Paladyn skoki
Temat rozp.
DK
, 03.07.2009 19:35
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2009 19:35
#2
Napisano 04.07.2009 08:25
Pojawia sie ikona przy zmianie na noz u paladyna (aktywacja longjump)?
#3
Napisano 04.07.2009 08:46
TAK
#4
Napisano 04.07.2009 09:12
Do ustawiania long jump paladynowi uzywam funkcji z fakemeta_util:
Jak wiadomo, silnik HalfLife nie jest idealny, ani tez jednym z lepszych i stawiam, ze cos sie mu popsulo... Czyli trzeba zrobic cos co by to odkrecilo, np. od resetu serwera po jego reinstalacje.
stock fm_set_user_longjump(index, bool:longjump = true, bool:tempicon = true) { if (longjump == fm_get_user_longjump(index)) return if (longjump) { engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "1") if (tempicon) { static msgid_itempickup if (!msgid_itempickup) msgid_itempickup = get_user_msgid("ItemPickup") message_begin(MSG_ONE, msgid_itempickup, _, index) write_string("item_longjump") message_end() } } else engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "0") }Wiec skoro pojawia sie ikona, to funkcja jest wykonywana, a skoro skok nie dziala to cos jest nie tak z:
engfunc(EngFunc_SetPhysicsKeyValue, index, "slj", "1")
Jak wiadomo, silnik HalfLife nie jest idealny, ani tez jednym z lepszych i stawiam, ze cos sie mu popsulo... Czyli trzeba zrobic cos co by to odkrecilo, np. od resetu serwera po jego reinstalacje.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych