←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] [rozgrzewka] block (zabijesz...


Najlepsza odpowiedź SeeK 24.11.2013 23:47

Powinno działać, zabiera bronie i daje nóż :)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Noz na spawn", VERSION, "SeeK")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}


public Spawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 20.11.2013

Witam

Posiadam taką rozgrzewkę (załącznik)

1. Jeśli gram 2 vs 2 to jeśli zabije tych 2 przeciwników to jest koniec rundy (TT (CT) Win) i to jest denerwujące bardzo gdy nagle cie spawnuje. Jak to zablokować?

2. Robiłem zabieranie broni (poprzez StripWeapons), ale to jest złe rozwiązanie. Jak przerobić to na CurWeapon (dozwolony tylko nóż)?

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 22.11.2013

1. Na czas rozgrzewki musisz albo dodać po jednym fake graczu do obu teamów, albo uruchamiać plugin infinite round oparty na oprheu. Po rozgrzewce ten plugin wyłączasz.

2. Dlaczego zabieranie broni poprzez stripweapons jest złe?
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 22.11.2013

no bo trzeba to taskiem robic dosyc czestym. A curweapon wydajd sie lepszym rozwiazaniem.
Dobra a nie da sie zablokowac eventu koniec rundy?
Odpowiedz

  • +
  • -
SeeK - zdjęcie SeeK 22.11.2013

Odbierasz chłopu bronie przy każdym jego spawnie. Żadnych tasków tutaj nie trzeba :)

Event koniec rundy można zablokować na dwa sposoby, oba napisałem powyżej. Innej możliwości dotychczas opublikowanej nie ma :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 23.11.2013

moglbys zrobic to ze przy spawnie zabiera bronie?
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź SeeK - zdjęcie SeeK 24.11.2013

Powinno działać, zabiera bronie i daje nóż :)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Noz na spawn", VERSION, "SeeK")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}


public Spawn(id) {
if(!is_user_alive(id))
return;

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 25.11.2013

super. dzięki. A jak rozwiazac problem z koniec rundy? I co oznacza ta jedynka na koncu register_ham?
Odpowiedz
Zablokowany