Status BOMB/VIP w tabeli
Linux'
19.11.2013
Chcialbym sie spytac jak mozna zrobic taki status w tabeli. Przykladowo gdy gracz ma przypisana jakas flage to gdy jest w:
- TT w tabeli pokazuje sie status "BOMB"
- CT w tabeli pokazuje sie status "VIP"
Linux'
20.11.2013
Proszę:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #define SCOREATTRIB_NONE 0 #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_BOMB (1<<1) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2) public plugin_init() { register_plugin("Status VIP", "0.1", "Drako & Me") register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib"); } public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver) { new iPlayer = get_msg_arg_int(1); if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_LEVEL_B) { if(is_user_connected(iPlayer)) { if(cs_get_user_team(iPlayer)==CS_TEAM_T) { set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_BOMB : SCOREATTRIB_DEAD); } else { set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD); } } } }
Jest to tylko troszke przerobiony kod z tego tematu: http://amxx.pl/topic...s-vip-w-tabeli/
GwynBleidD
20.11.2013
GwynBleidD
23.11.2013
Nie... Weźmy pod uwagę coś takiego: jesteś w CT to raczej nie powinieneś wiedzieć kto w TT ma bombę... Tak samo będąc w TT na mapach z VIPem (as? es? nie pamiętam...) nie powinieneś wiedzieć kto tego VIPa aktualnie dostał. Dlatego jest to zabezpieczone zarówno po stronie klienta jak i serwera... O ile po stronie serwera da się to jakoś ominąć, to po stronie klienta już nie... Nie da się i tyle.
GwynBleidD
23.11.2013
Jeśli wyjdzie aktualizacja CSa, która będzie "przerzucała" w całości zarządzanie tym na serwer (tj po stronie klienta nie będzie to filtrowane) i wszyscy gracze, a przynajmniej większość graczy, ją zainstalują to się będzie dało. Więc można sobie tylko o tym pomarzyć