Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Możliwość wyłączenia widoku czapek u innych dla 1 gracze

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.11.2013 17:59

Cześć,

mógłby ktoś przerobić ten plugin tak, aby po wpisaniu komendy przez daną osobę, wyłączyłoby widok tych czapek?
Chodzi o to, żeby osobie, która wpisze komendę nie będzie widziała tych czapek u innych, a jak ktoś napiszę drugą komendę to będzie znów je widział u wszystkich

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public has_flags(id,string[]){
    new ret=1
    new byte
    
    new len = strlen(string)
    new p_flag = get_user_flags(id)
    
    for(new i=0;i<=len;i++){
        if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
        else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
        else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
        else if(string[i]==',') ret=1
        if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

        byte=0
    }
    
    return ret
}

new g_bwEnt[33];

public plugin_init() {
    register_plugin( "Separated Santa Hat (SSH)", "1.0", "xPaw & Filip/`NN edit" );
    register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache(){
    precache_model("models/PykniemyPL/czapka_mikolaj.mdl");
    precache_model("models/PykniemyPL/czapka_elf.mdl")
}

public fwHamPlayerSpawnPost(const player){ // Cleanup by arkshine
    if (is_user_alive(player) && !pev_valid (g_bwEnt[player]) && get_user_flags(player) & ADMIN_KICK){
        g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
        engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/PykniemyPL/czapka_mikolaj.mdl" );
    }
    
    else if(is_user_alive(player) && !pev_valid (g_bwEnt[player]) && has_flags(player, "btz,z")){
        g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
        set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
        engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/PykniemyPL/czapka_elf.mdl" );
    }
}

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych