Jak obliczyć statystyke wytrzymałość?
Kaleka
18.11.2013
Witam.
Powie mi ktoś jak obliczyć ile wytrzymałość redukuje obrażeń?
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
W wytrzymałość mogę dać max 300.
DarkGL
18.11.2013
zależy jak ma sie rozkładać wykres zmniejszania obrażeń w zależności od poziomu wytrzymyłości
określ jakieś granice , jakie wartości dla środka itp. im dokładniej tym lepiej
Kaleka
18.11.2013
zależy jak ma sie rozkładać wykres zmniejszania obrażeń w zależności od poziomu wytrzymyłości
określ jakieś granice , jakie wartości dla środka itp. im dokładniej tym lepiej
Hmm, nie rozumiem Zacytowałem kawałek kodu z QTM_Codmod i po prostu chcę wiedzieć jaki wynik wyjdzie z tego jak będę miał dodane 300 wytrzymałości.
czyli
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*300)
Ogólnie to chce sobie wyliczyć by przy pełnej wytrzymałości (300) redukowało 60% obrażeń
DarkGL
18.11.2013
Zacytowałem kawałek kodu z QTM_Codmod i po prostu chcę wiedzieć jaki wynik wyjdzie z tego jak będę miał dodane 300 wytrzymałości.
0.671787755