Witam mam do was wielką prośbę , a z tego powodu że jestem dopiero w tym początkujący i dlatego jestem w tym cienki prosił bym was abyście mi pomogli w pluginie poniżej zrobić tak aby działały błyskawice bo aktualnie nie działają , i dodać coś aby to była klasa Premium . z góry dziękuje za pomoc!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Najemnik (Premium)"; new const opis[] = "Dodatkowe 25(+inteligencja) obrazen z Famasa"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 7; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 3; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } }