←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Granaty i Kamizelka na start

  • +
  • -
fifka?!'s Photo fifka?! 10.11.2013

Siemson,

Ostatnio grając na swoim COD, zauważyłem, że powinny być granaty i kamizelka na start :)
Prosiłbym o napsianie kodu i miejsce gdzie go "wklepać w silniku" nie mogę udostępnić sma, ponieważ jest on unikalny ;)

Quote

  • +
  • -
MAGNET's Photo MAGNET 10.11.2013

Przydzielasz to przy respawnie (public Odrodzenie)

cod_give_item(id, CSW_HEGRENADE)

cod_give_item(id, CSW_SMOKEGRENADE)

cod_give_item(id, CSW_FLASHBANG)

set_user_armor(id, 100)
 
+ moduły
 
#include <codmod>
#include <fun>
 
Chyba tak powinno być :P
Quote

  • +
  • -
fifka?!'s Photo fifka?! 10.11.2013

Ja mam troche inaczej, bo mi chodzi, by to dopisac do silnika coda ;) zobacz sam:

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
 
I tutaj nwm co dalej, bo coś mi nie wychodzi, a nie chce spipeprzyć :C
Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 13.11.2013

Ale to masz do silnika dodać do public Odrodzenie.

Magnet dobrze Ci napisał.

Quote

  • +
  • -
fifka?!'s Photo fifka?! 13.11.2013

Podczas kompilowania wyswietla się, że cod_give_item jest niepoprawne O.o

Quote

Blood Angel's Photo Blood Angel 13.11.2013

#include <codmod>

 

Masz?

Quote

  • +
  • -
fifka?!'s Photo fifka?! 13.11.2013

TAK :)

Quote

  • +
  • -
fifka?!'s Photo fifka?! 13.11.2013

Sam juz znalazlem zamiast ITEM trzeba WEAPON

Quote