←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

drzwi

  • +
  • -
michalek12321 - zdjęcie michalek12321 01.07.2009

To znowu ja. Chciałbym się dowiedzieć jak się robi otwierane drzwi.
Odpowiedz

  • +
  • -
kyku - zdjęcie kyku 01.07.2009

jesli normalne drzwi to block zamien w func_door (bez ustawien tez beda chodzily)
jesli drzwi obracajace sie to blocka oraz zawias (block z tekstura orign czy jakos tak) zamien w func_door_rotating

na internecie pelno tutkow do drzwi jest :)
Odpowiedz

  • +
  • -
michalek12321 - zdjęcie michalek12321 01.07.2009

kyku, jak robie tak to po kliknięciu alt+p pokazuje się błąd "Solid Entity (func_door) is empty
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 01.07.2009

1. Robisz bryłe tak żeby to wyglądało na drzwi i nakładasz teksture.
2. Teraz po boku tych drzwi robisz taki cienki solid i nakładasz na to teksture "origin"
Tak jak na screenie:
Dołączona grafika
3. Zaznacz te drzwi i ten cienki solid i zamień to w func_door_rotating.
4. Skompiluj mapke i masz otwierane drzwi :D
Odpowiedz