drzwi
michalek12321
01.07.2009
To znowu ja. Chciałbym się dowiedzieć jak się robi otwierane drzwi.
kyku
01.07.2009
jesli normalne drzwi to block zamien w func_door (bez ustawien tez beda chodzily)
jesli drzwi obracajace sie to blocka oraz zawias (block z tekstura orign czy jakos tak) zamien w func_door_rotating
na internecie pelno tutkow do drzwi jest
jesli drzwi obracajace sie to blocka oraz zawias (block z tekstura orign czy jakos tak) zamien w func_door_rotating
na internecie pelno tutkow do drzwi jest
michalek12321
01.07.2009
kyku, jak robie tak to po kliknięciu alt+p pokazuje się błąd "Solid Entity (func_door) is empty
Abes Mapper
01.07.2009
1. Robisz bryłe tak żeby to wyglądało na drzwi i nakładasz teksture.
2. Teraz po boku tych drzwi robisz taki cienki solid i nakładasz na to teksture "origin"
Tak jak na screenie:
3. Zaznacz te drzwi i ten cienki solid i zamień to w func_door_rotating.
4. Skompiluj mapke i masz otwierane drzwi
2. Teraz po boku tych drzwi robisz taki cienki solid i nakładasz na to teksture "origin"
Tak jak na screenie:
3. Zaznacz te drzwi i ten cienki solid i zamień to w func_door_rotating.
4. Skompiluj mapke i masz otwierane drzwi