To znowu ja. Chciałbym się dowiedzieć jak się robi otwierane drzwi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
drzwi
Started By michalek12321, 01.07.2009 11:30
3 replies to this topic
#1
Posted 01.07.2009 11:30
#2
Posted 01.07.2009 13:01
jesli normalne drzwi to block zamien w func_door (bez ustawien tez beda chodzily)
jesli drzwi obracajace sie to blocka oraz zawias (block z tekstura orign czy jakos tak) zamien w func_door_rotating
na internecie pelno tutkow do drzwi jest
jesli drzwi obracajace sie to blocka oraz zawias (block z tekstura orign czy jakos tak) zamien w func_door_rotating
na internecie pelno tutkow do drzwi jest
#3
Posted 01.07.2009 20:03
kyku, jak robie tak to po kliknięciu alt+p pokazuje się błąd "Solid Entity (func_door) is empty
#4
Posted 01.07.2009 20:20
1. Robisz bryłe tak żeby to wyglądało na drzwi i nakładasz teksture.
2. Teraz po boku tych drzwi robisz taki cienki solid i nakładasz na to teksture "origin"
Tak jak na screenie:
3. Zaznacz te drzwi i ten cienki solid i zamień to w func_door_rotating.
4. Skompiluj mapke i masz otwierane drzwi
2. Teraz po boku tych drzwi robisz taki cienki solid i nakładasz na to teksture "origin"
Tak jak na screenie:
3. Zaznacz te drzwi i ten cienki solid i zamień to w func_door_rotating.
4. Skompiluj mapke i masz otwierane drzwi
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users