Proszę o usunięcie z tej klasy aby nie była on premium.
Sma: http://amxx.pl/pastebin/q06bigis8w0a/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.11.2013 18:28
Napisano 05.11.2013 18:41
proszę.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Mnich"; new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { uzyl[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 10.0, "ResetHUD", id ) set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji"); }
Napisano 06.11.2013 19:28
Error przy kompilacji ;/
Napisano 06.11.2013 23:19
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; }
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <xs> new const nazwa[] = "Mnich"; new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:uzyl[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { uzyl[id] = false; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!uzyl[id]==false) { client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 10s"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:start[3], Float:view_ofs[3]; pev(id, pev_origin, start); pev(id, pev_view_ofs, view_ofs); xs_vec_add(start, view_ofs, start); new Float:dest[3]; pev(id, pev_v_angle, dest); engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest); global_get(glb_v_forward, dest); xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest); xs_vec_add(start, dest, dest); engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0); new Float:fDstOrigin[3]; get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin); if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fNormal[3]; get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal); xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal); xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin); set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin); uzyl[id] = true; set_task ( 10.0, "ResetHUD", id ) set_task ( 10.0, "InfoTel", id ) } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = false; } public InfoTel(id) { client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji"); }
error wywala bo błąd w kodzie ale skomplikuj i będzie działać
Użytkownik Majcon edytował ten post 06.11.2013 23:23
Napisano 09.11.2013 11:05
A naprawisz mi to aby nie było jeszcze warrningow ?
Napisano 09.11.2013 19:45
orany rany jestem niepokonany
łapaj od nowa zrobiłem i działa.
Napisano 09.11.2013 22:08
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych