roundsound malo muzy odtwarza
Tiger_pl 29.06.2009
Tak na wstępie.Dzięki Wam nauczyłem się robi roundsound w formacie wave.Oczywiście od nie dawna bo ....dzisiaj w nocy.Dzięki za dobre materiały do nauki
Ale mam pewien dylemat bo nie wiem jak to jest z ustawieniem by byly co runde inne nuty na teamach.
Zrobilem po 7 na team a praktycznie ,nie wszystkie slyszlem na jednej mapie.
Jak ustawic by co runda, inna nuta leciała .
Mój kod;
A-ha dodam ,że tak ogólnie wszystko ładnie śmiga .Parametry są dobrze ustawione itp.
Ale mam pewien dylemat bo nie wiem jak to jest z ustawieniem by byly co runde inne nuty na teamach.
Zrobilem po 7 na team a praktycznie ,nie wszystkie slyszlem na jednej mapie.
Jak ustawic by co runda, inna nuta leciała .
Mój kod;
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,7) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl1") case 1: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl3") case 3: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl4") case 4: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed1") case 5: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_pom_sw_mik") case 6: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci1") } return PLUGIN_CONTINUE } public ct_win() { new rand = random_num(0,7) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl5") case 1: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl6") case 2: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl7") case 3: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl8") case 4: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed2") case 5: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci2") case 6: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed3") } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl1.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl2.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl3.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl4.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl5.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl6.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl7.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl8.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed1.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_pom_sw_mik.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci1.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed2.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci2.wav") precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed3.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
A-ha dodam ,że tak ogólnie wszystko ładnie śmiga .Parametry są dobrze ustawione itp.
Tiger_pl 30.06.2009
Czyli zmieniajac tą linijkę
Nutka z tej linijki
pozostałe od
Tak mam to rozumieć????
new rand = random_num(0,7)na
new rand = random_num(0,6)
Nutka z tej linijki
case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl5")nie będzie działać ale te
pozostałe od
case 1 case 2 case 3 case 4 case 5 case 6Będą puszczane nie losowo lecz od case 1 do case 6
Tak mam to rozumieć????
naven
30.06.2009
Nie, mówiłem tylko, że tak jest poprawnie.
Najlepiej dodaj po prostu każdy dźwięk na obie drużyny, nie musisz nawet drugiego precache robić
Najlepiej dodaj po prostu każdy dźwięk na obie drużyny, nie musisz nawet drugiego precache robić