←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Dodanie rakiet

  • +
  • -
HanRayS - zdjęcie HanRayS 24.10.2013

Witam mógłby ktoś dodać do tej klasy jedną rakietkę ? 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Szeryf (Super Premium)";
new const opis[]    = "Dostajesz XM 1014, Deagle, wszystkie granaty, jest szybki za zabicie dostaje pelen magazynek oraz posiada dodatkowy jeden skok w powietrzu ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
         register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Szeryf (Super Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public Death()
{
    new attacker = read_data(1);
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_klase[attacker])
    {
        new weapon = get_user_weapon(attacker);
        if(max_clip[weapon] > 0)
            set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}

Dziękuję ;]


Użytkownik HanRayS edytował ten post 24.10.2013 19:05
Odpowiedz

palarie - zdjęcie palarie 24.10.2013

Gotowe:

 

Załączony plik  codclass_szeryf.sma   5,51 KB   12 Ilość pobrań

 

Ilość rakiet zmieniasz w:

public cod_class_enabled(id)

to:

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
Odpowiedz