←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Znikające hud po wpisaniu /klasa /klasy /p...

`izcoN - zdjęcie `izcoN 24.10.2013

Mam takie pytanie da się tak zrobić ze np, jeżeli ktoś wpisze /klasa badz /perki to HUD cod moda znika? a gdy zniknie menu klas/perkow to hud sie pojawia?
 

Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 25.10.2013

Zapewne masz za dużo wiadomości na hud... wykasuj niepotrzebne pluginy kożyustające z niego.

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 25.10.2013

ty przeczytałeś ten temat ogólnie ?!

 

p.s co do tego klas i perków trzeba było by dodać chyba nową zmienną typu bool i że jak menu jest itwiera ( po wpisaniu /klasa /perk ) 

zmienna ustawia się na 0 i dodać w funkcji ktora pokazuje info w hud dodać że pokazuje tylko jesli ta zmienna jest 1

dodać też że przy zamykaniu menu zmienna ta zmienai się na 1 i hud wtedy wkoczy

 

 

Odpowiedz

`izcoN - zdjęcie `izcoN 25.10.2013

Dlatego chce tak gdy gracz wpisze /klasa /klasy /perki to zeby HUD znikalo z tego wzgędu ze to zaslania. A jak zamknie to menu to hud sie pojawia, pomoze ktos?

Odpowiedz

Jackop95 - zdjęcie Jackop95 26.10.2013

Chcesz to zrobić bo ci napisy nachodza na hud prawda? 

 

Jeżeli tak to proponuje przesunąć hud klasy w dół za pomocą ^n 

Odpowiedz

`izcoN - zdjęcie `izcoN 26.10.2013

chce jak sie wpisze /klasy /klasa /perki by zniklo calkowicie HUD a gdy zniknie menu klas perkow to zeby hud sie pojawilo.

Odpowiedz

`izcoN - zdjęcie `izcoN 27.10.2013

REFRESH

Odpowiedz

`izcoN - zdjęcie `izcoN 29.10.2013

REFRESH

Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 29.10.2013

mastach ci dał wszystko co potrzeba (racja, nie przeczytałem prawie tematu).

Zmienna globalna:

new hud_znika[33];

W każdym menu dodajesz (razem z przykładem):

Z tego:

public OpisPerkow(id){
     new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
     for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
          menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
     menu_display(id, menu);
     client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Na to:

public OpisPerkow(id){
     hud_znika[id]=1;
     new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
          for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
     menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
     menu_display(id, menu);
     client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

A w jego "Handle" dodajesz (razem z przykładem):

public OpisPerkow_Handle(id, menu, item){
     hud_znika[id]=0;
     if(item++ == MENU_EXIT){
          menu_destroy(menu);
          return PLUGIN_CONTINUE;
     }
     OpisPerku(id, item, -1);
     OpisPerkow(id);
     return PLUGIN_CONTINUE;
}

A w PokazInformacje(id) po:

if(!is_user_connected(id)){
     remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
     return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodajesz:

if(hud_znika[id])
     return PLUGIN_CONTINUE;

A w UsunUmiejetnosci(id) dodajesz

hud_znika[id]

Na samym końcu.

 

Tutek napisany przeze mnie, nie wiadomo czy działa, pozdrawiam.

Odpowiedz

`izcoN - zdjęcie `izcoN 01.11.2013

nie dziala to hud przenioslo sie na dol a i tak nie dziala.

Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 01.11.2013

W Usunumiejetności powinieneś dodać

hud_znika[id]=0;
zamiast tego co podałem wyżej, więc jak zrobiłeś? Najlepiej jakbyś dokłądnie powiedział co się dzieje po wyświetleniu menu i tak dalej. Oraz mógłbyś podać sma coda.
Odpowiedz