Znikające hud po wpisaniu /klasa /klasy /p...
`izcoN 24.10.2013
Mam takie pytanie da się tak zrobić ze np, jeżeli ktoś wpisze /klasa badz /perki to HUD cod moda znika? a gdy zniknie menu klas/perkow to hud sie pojawia?
Vasto_Lorde
25.10.2013
Zapewne masz za dużo wiadomości na hud... wykasuj niepotrzebne pluginy kożyustające z niego.
mastah7991
25.10.2013
ty przeczytałeś ten temat ogólnie ?!
p.s co do tego klas i perków trzeba było by dodać chyba nową zmienną typu bool i że jak menu jest itwiera ( po wpisaniu /klasa /perk )
zmienna ustawia się na 0 i dodać w funkcji ktora pokazuje info w hud dodać że pokazuje tylko jesli ta zmienna jest 1
dodać też że przy zamykaniu menu zmienna ta zmienai się na 1 i hud wtedy wkoczy
`izcoN 25.10.2013
Dlatego chce tak gdy gracz wpisze /klasa /klasy /perki to zeby HUD znikalo z tego wzgędu ze to zaslania. A jak zamknie to menu to hud sie pojawia, pomoze ktos?
Jackop95 26.10.2013
Chcesz to zrobić bo ci napisy nachodza na hud prawda?
Jeżeli tak to proponuje przesunąć hud klasy w dół za pomocą ^n
`izcoN 26.10.2013
chce jak sie wpisze /klasy /klasa /perki by zniklo calkowicie HUD a gdy zniknie menu klas perkow to zeby hud sie pojawilo.
Vasto_Lorde
29.10.2013
mastach ci dał wszystko co potrzeba (racja, nie przeczytałem prawie tematu).
Zmienna globalna:
new hud_znika[33];
W każdym menu dodajesz (razem z przykładem):
Z tego:
public OpisPerkow(id){ new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
Na to:
public OpisPerkow(id){ hud_znika[id]=1; new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
A w jego "Handle" dodajesz (razem z przykładem):
public OpisPerkow_Handle(id, menu, item){ hud_znika[id]=0; if(item++ == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
A w PokazInformacje(id) po:
if(!is_user_connected(id)){ remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dodajesz:
if(hud_znika[id]) return PLUGIN_CONTINUE;
A w UsunUmiejetnosci(id) dodajesz
hud_znika[id]
Na samym końcu.
Tutek napisany przeze mnie, nie wiadomo czy działa, pozdrawiam.
Vasto_Lorde
01.11.2013
W Usunumiejetności powinieneś dodać
hud_znika[id]=0;zamiast tego co podałem wyżej, więc jak zrobiłeś? Najlepiej jakbyś dokłądnie powiedział co się dzieje po wyświetleniu menu i tak dalej. Oraz mógłbyś podać sma coda.