Mam takie pytanie da się tak zrobić ze np, jeżeli ktoś wpisze /klasa badz /perki to HUD cod moda znika? a gdy zniknie menu klas/perkow to hud sie pojawia?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.10.2013 16:47
#2
Napisano 25.10.2013 08:45
Zapewne masz za dużo wiadomości na hud... wykasuj niepotrzebne pluginy kożyustające z niego.
#3
Napisano 25.10.2013 09:14
ty przeczytałeś ten temat ogólnie ?!
p.s co do tego klas i perków trzeba było by dodać chyba nową zmienną typu bool i że jak menu jest itwiera ( po wpisaniu /klasa /perk )
zmienna ustawia się na 0 i dodać w funkcji ktora pokazuje info w hud dodać że pokazuje tylko jesli ta zmienna jest 1
dodać też że przy zamykaniu menu zmienna ta zmienai się na 1 i hud wtedy wkoczy
#4
Napisano 25.10.2013 16:42
Dlatego chce tak gdy gracz wpisze /klasa /klasy /perki to zeby HUD znikalo z tego wzgędu ze to zaslania. A jak zamknie to menu to hud sie pojawia, pomoze ktos?
#5
Napisano 26.10.2013 10:39
Chcesz to zrobić bo ci napisy nachodza na hud prawda?
Jeżeli tak to proponuje przesunąć hud klasy w dół za pomocą ^n
#6
Napisano 26.10.2013 10:58
chce jak sie wpisze /klasy /klasa /perki by zniklo calkowicie HUD a gdy zniknie menu klas perkow to zeby hud sie pojawilo.
#7
Napisano 27.10.2013 21:48
REFRESH
#8
Napisano 29.10.2013 19:22
REFRESH
#9
Napisano 29.10.2013 20:28
mastach ci dał wszystko co potrzeba (racja, nie przeczytałem prawie tematu).
Zmienna globalna:
new hud_znika[33];
W każdym menu dodajesz (razem z przykładem):
Z tego:
public OpisPerkow(id){ new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
Na to:
public OpisPerkow(id){ hud_znika[id]=1; new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); }
A w jego "Handle" dodajesz (razem z przykładem):
public OpisPerkow_Handle(id, menu, item){ hud_znika[id]=0; if(item++ == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
A w PokazInformacje(id) po:
if(!is_user_connected(id)){ remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dodajesz:
if(hud_znika[id]) return PLUGIN_CONTINUE;
A w UsunUmiejetnosci(id) dodajesz
hud_znika[id]
Na samym końcu.
Tutek napisany przeze mnie, nie wiadomo czy działa, pozdrawiam.
#10
Napisano 01.11.2013 17:39
nie dziala to hud przenioslo sie na dol a i tak nie dziala.
#11
Napisano 01.11.2013 19:08
W Usunumiejetności powinieneś dodać
hud_znika[id]=0;zamiast tego co podałem wyżej, więc jak zrobiłeś? Najlepiej jakbyś dokłądnie powiedział co się dzieje po wyświetleniu menu i tak dalej. Oraz mógłbyś podać sma coda.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych