←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Na serwerze nie działa if, na...


Najlepsza odpowiedź Cypis' 13.10.2013 15:25

To znaczy że na serwerze nie masz enta o nazwie "track1" dlatego if nie przepuszcza dalej... Przejdź do postu
Zablokowany

GT Team - zdjęcie GT Team 13.10.2013

Witam, jestem dość zszokowany i zbulwersowany po tym zdarzeniu jakie nastąpiło przed kilkoma minutami. oto kod w którym jest problem i działają złe moce :
new iTrack = find_ent_by_tname(-1, "track1")
		new Float:Velocity[3]
		client_print(0, 3, "=============================== 1 %d", iTrack);
		
		if(is_valid_ent(iTrack))
		{
			entity_set_aim(iEnt, iTrack, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, 0);
	
			velocity_by_aim(iEnt, pev(iEnt, pev_monster_speed), Velocity)
			entity_set_vector(iEnt, EV_VEC_velocity, Velocity)
			
			client_print(0, 3, "=============================== 2");
		}
co jest nie tak? wszystko śmiga, tylko na singlu. serwer nie wykonuje tego :
if(is_valid_ent(iTrack))
i się zacina. Czemu? nie wiem. Na singlu śmiga, wypisuje ============...==2 i potwory idą, a na serwerze postawia tylko jednego, JEDNEGO! i kod się urywa przed if'em. I w ogóle wszystkie funkcje działają nieteges... Na singlu aż miło, na serwerze d*pa. Proszę o pomoc. ;c
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Cypis' - zdjęcie Cypis' 13.10.2013

To znaczy że na serwerze nie masz enta o nazwie "track1" dlatego if nie przepuszcza dalej...
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 13.10.2013

Jak nie ma enta? Jak ent jest na mapie, i zapomniałem dodać, że w ========..1 wypisuje wartość 13! czyli enta znalazło, więc is_valid_ent powinno się wykonać?! Na singlu działało a teraz bawi się ze mną xD
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.10.2013

Inna wersja amxxa? Inna wersja binarek?
Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 13.10.2013

między serwerem, a singlem? Na serwie jest 47... coś a na singlu 3266( ns ) ale wątpie żeby to była tego wina. amxx tak isam
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 14.10.2013

Wersja binarek na serwerze ?

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 14.10.2013

hahahah xD naprawiłem, błąd był w entity_set_aim, ponieważ iTrack jest 13 a była tam funkcja, która pobierała origin GRACZA jeśli ent jest mniejszy od 32, wywaliłem te sprawdzanie i śmiga. ;x Temat do zamknięcia. Dzięki :)
Odpowiedz
Zablokowany