[ROZWIĄZANE] Na serwerze nie działa if, na...
Najlepsza odpowiedź Cypis' 13.10.2013 15:25
To znaczy że na serwerze nie masz enta o nazwie "track1" dlatego if nie przepuszcza dalej...
Przejdź do postu
GT Team 13.10.2013
Witam, jestem dość zszokowany i zbulwersowany po tym zdarzeniu jakie nastąpiło przed kilkoma minutami.
oto kod w którym jest problem i działają złe moce :
new iTrack = find_ent_by_tname(-1, "track1") new Float:Velocity[3] client_print(0, 3, "=============================== 1 %d", iTrack); if(is_valid_ent(iTrack)) { entity_set_aim(iEnt, iTrack, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, 0); velocity_by_aim(iEnt, pev(iEnt, pev_monster_speed), Velocity) entity_set_vector(iEnt, EV_VEC_velocity, Velocity) client_print(0, 3, "=============================== 2"); }co jest nie tak? wszystko śmiga, tylko na singlu. serwer nie wykonuje tego :
if(is_valid_ent(iTrack))i się zacina. Czemu? nie wiem. Na singlu śmiga, wypisuje ============...==2 i potwory idą, a na serwerze postawia tylko jednego, JEDNEGO! i kod się urywa przed if'em. I w ogóle wszystkie funkcje działają nieteges... Na singlu aż miło, na serwerze d*pa. Proszę o pomoc. ;c
Najlepsza odpowiedź
Cypis'
13.10.2013
To znaczy że na serwerze nie masz enta o nazwie "track1" dlatego if nie przepuszcza dalej...
GT Team 13.10.2013
Jak nie ma enta? Jak ent jest na mapie, i zapomniałem dodać, że w ========..1 wypisuje wartość 13! czyli enta znalazło, więc is_valid_ent powinno się wykonać?! Na singlu działało a teraz bawi się ze mną
GT Team 13.10.2013
między serwerem, a singlem? Na serwie jest 47... coś a na singlu 3266( ns ) ale wątpie żeby to była tego wina. amxx tak isam
GT Team 14.10.2013
hahahah naprawiłem, błąd był w entity_set_aim, ponieważ iTrack jest 13 a była tam funkcja, która pobierała origin GRACZA jeśli ent jest mniejszy od 32, wywaliłem te sprawdzanie i śmiga. ;x Temat do zamknięcia. Dzięki