Proszę o Klasę "Snajper" i 19 innych
asdasdasd
12.10.2013
SebastianeKKK 13.10.2013
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>#include <hamsandwich>
#include <cstrike>new const nazwa[] = "M3ntos";
new const opis[] = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";
new const bronie = (1<<CSW_P90);new const zdrowie = 650;
new const kondycja = 200;new const inteligencja = 430;
new const wytrzymalosc = 320;new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)){
client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;
}ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
MINI
________________
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "MINI";
new const opis[] = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Użytkownik SebastianeKKK edytował ten post 13.10.2013 07:51
Play1284 13.10.2013
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>#include <hamsandwich>
#include <cstrike>new const nazwa[] = "M3ntos";
new const opis[] = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";
new const bronie = (1<<CSW_P90);new const zdrowie = 650;
new const kondycja = 200;new const inteligencja = 430;
new const wytrzymalosc = 320;new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)){
client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;
}ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
MINI
________________
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "MINI";
new const opis[] = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Ziomuś po co mu robisz klasy skoro się nie znasz ? te klasy nie zadziałają, np m3ntos nie ma kodu 17% obrażeń więcej, klasa Mini nie ma 1/2 ze scouta.
Łap m3ntosa;
Załączone pliki
Użytkownik Play1284 edytował ten post 13.10.2013 08:06