←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o Klasę "Snajper" i 19 innych

  • +
  • -
asdasdasd's Photo asdasdasd 12.10.2013

Snajper
Inteligencja: 400
Życie: 200
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 250
Bronie: AWP , deagl
Dodatkowe: 150 procent obrazen z AWP i 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża
 
Kameleon
Inteligencja: 100
Życie: 300
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 200
Bronie: M4A1 , AK47
Dodatkowe: Jak ma M4 jest ubrany jak CT , a jak AK jak TT , ma 1/20 szansy na natychmiastowe zabicie z AK47 i 6 procent obrazen z M4A1
 
WieśMac
Inteligencja: 100
Życie: 200
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 550
Bronie: M3 , hagranate
Dodatkowe:  5 procent obrazen z M3 , Ma 1/2 szansyna natychmiastowe zabicie z he , jak kuca z m3 ma 50 % widzialności
 
Zwinny Zołnierz
Inteligencja: 400
Życie: 150
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 700
Bronie: MP5
Dodatkowe:  8 procent obrazen z MP5 
 
Laczywinik
Inteligencja: 200
Życie: 850
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 500
Bronie: g3sg1
Dodatkowe:  10 procent obrazen z autolamy
 
Extrime MINI
Inteligencja: 100
Życie: 300
Wytrzymałość: 60
Kondycja: 200
Bronie: scout ,XM1014
Dodatkowe:  1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża
 
Obrońca
Inteligencja: 400
Życie: 600
Wytrzymałość: 200
Kondycja: 200
Bronie: m249
Dodatkowe:  8 procent obrazen z krowy
 
Sanitariusz
Inteligencja: 190
Życie: 2000
Wytrzymałość: 20
Kondycja:150
Bronie: sg552
Dodatkowe:  posiada 5 apteczek , 5 procent obrazen z sg552
 
Złodziej
Inteligencja: 0
Życie: 150
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 3000
Bronie: galil
Dodatkowe:  Ma zmniejszoną widzialność , ma 1/3 na zabranie perku przeciwnikowi ,1/12 z galil
 
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 200
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: MP5
Dodatkowe: Posiada 2 rakiety oraz zadaje 150 obrażeń z MP5
 
 
Saper
Inteligencja: 200
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: P90
Dodatkowe: Posiada 3 miny oraz zadaje 200 obrażeń z P90
 
KLASY OD LEVELU
 
Wojiwniczek (20000)
Inteligencja: 50
Życie: 50
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie: AWP , M4A1 ,deagle
Dodatkowe: posiada 1/18 z M4A1 , AWP 1/2 , Deagl 1/6
 
Killownik (45001)
Inteligencja: 100
Życie: 100
Wytrzymałość: 100
Kondycja: 100
Bronie: Scout , M4A1 ,deagle
Dodatkowe: posiada 1/10 z M4A1 , SCOUT 1/1 
 
KLASY PREMIUM
 
 
Elitarny Snajper  (flaga A)
Inteligencja: 100
Życie: 200
Wytrzymałość: 200
Kondycja: 250
Bronie: AWP , Deagl
Dodatkowe: Ma 1/1 z AWP, jak kuca to ma 80% niewidzialności , 1/2 z noża , 1/2 na wybuch po śmierci który zabije ludzi w twoim otoczeniu
 
 
Assasin (flaga B )
Inteligencja: 1200
Życie: 600
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: mac10
Dodatkowe: AutoBH , natychmiastowe zabicie z noża (PPM) , jego widzialność wynosi 60 %
 
Zabijak (flaga C)
Inteligencja: 250
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 400
Bronie: M4A1, AK47, Deagl
Dodatkowe: ma 5 rakiet może je puszczać co 1s, dostaje 200Hp za zabicie oraz pełny magazynek , podwójny skok
 
Zgr3dzik (flaga D)
Inteligencja: 1000
Życie: 200
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 200
Bronie: Famas
Dodatkowe: 1/5 z famasa , posiada 5 min
 
M3ntos (flaga E)
Inteligencja: 430
Życie: 650
Wytrzymałość: 320
Kondycja: 200
Bronie: P90 , deagle
Dodatkowe: 17 procent obrazen z P90 i deagla
 
Extreme XXL (flaga F)
Inteligencja :500
Życie : 800
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 90
Bronie : Scout , XM1014
Dodatkowe: 1/1 kosa i scout , ma 70% niewidzialności podczas kucania posiada 2 miny , 18 procent obrażeń z XM1014
 
Killer (flaga G)
inteligencja :200
Życie : 300
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 500
Bronie : M4A1 , AWP , AK47, deagl
Dodatkowe : ma 1/1 z AWP , 16 procent obrażenz M4 i AK , 1/6 z Deagl
 
 
Zig Zag (flaga H)
Inteligencja: 120
Życie: 600
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 100
Bronie: Deagl , He
Dodatkowe: 1/3 Deagl i 1/1 z he
Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Łap klasę zgredził i zig zag :

 

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę klase snajper:

 

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 12.10.2013

Proszę klase Zwinny Zołnierz:

 

 

 

Attached Files

Quote

SebastianeKKK's Photo SebastianeKKK 13.10.2013

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

       

new const nazwa[]   = "M3ntos";

new const opis[]    = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";

new const bronie    = (1<<CSW_P90);

new const zdrowie   = 650;

new const kondycja  = 200;

new const inteligencja = 430;

new const wytrzymalosc = 320;

   

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

{

  client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

 

}

 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

 

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

 

 

MINI

________________

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "MINI";
new const opis[]    = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 300;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 

 


Edited by SebastianeKKK, 13.10.2013 07:51.
Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

       

new const nazwa[]   = "M3ntos";

new const opis[]    = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";

new const bronie    = (1<<CSW_P90);

new const zdrowie   = 650;

new const kondycja  = 200;

new const inteligencja = 430;

new const wytrzymalosc = 320;

   

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

{

  client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

 

}

 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

 

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

 

 

MINI

________________

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "MINI";
new const opis[]    = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 300;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 

 

Ziomuś po co mu robisz klasy skoro się nie znasz ? te klasy nie zadziałają, np m3ntos nie ma kodu 17% obrażeń więcej, klasa Mini nie ma 1/2 ze scouta.

 

Łap m3ntosa;

 

Attached Files


Edited by Play1284, 13.10.2013 08:06.
Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Extrime MINI

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Killer

 

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę klase Killownik (45001)

 

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Wojiwniczek (20000)

 

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Saper

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Wsparcie Ogniowe

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Sanitariusza

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Obronce

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Laczywinik

 

Attached Files

Quote

Play1284's Photo Play1284 13.10.2013

Proszę Zwinny Zołnierz

 

Attached Files

Quote