←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o Klase Supriser

  • +
  • -
PiTereek - zdjęcie PiTereek 12.10.2013

Nazwa : Supriser

 

Staty :

 

20

10

0

20

 

AK47:deagle;he;2fb

 

2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika

Odpowiedz

  • +
  • -
Ten?yy? - zdjęcie Ten?yy? 12.10.2013

Łap :]

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
PiTereek - zdjęcie PiTereek 12.10.2013

A 30% na teleport ??

Odpowiedz

SebastianeKKK - zdjęcie SebastianeKKK 12.10.2013

powinno dzialac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Supriser";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

 

Odpowiedz

Play1284 - zdjęcie Play1284 12.10.2013

powinno dzialac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Supriser";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, 30% szans że podczas ataku teleportuje się za plecy przeciwnika";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

 

hahaha, powinno działać :D Jak nawet nie ma tego kodu 30% że podczas ataku teleportuje się przeciwnikowi za plecy ;3

 

Ta klasa ma dodane tylko skoki co i tak mi się wydaje że nie będzie działać ;] Klasa została wykonana w generatorze.....

 

PS. Nie wiem czy da się takie coś zrobić że 30% podczas ataku teleportuje sie przeciwnikowi za plecy.


Użytkownik Play1284 edytował ten post 12.10.2013 14:33
Odpowiedz