Chce zrobic zeby za zdobyty lvl dawalo jakas bron i zrobilem to na razie tak:
if(PlayerLevel[id] == 1) { StripWeapons(id, Primary) StripWeapons(id, Secondary) StripWeapons(id, Grenades) give_item(id,"weapon_glock18") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 68) } else if(PlayerLevel[id] == 5) { StripWeapons(id, Primary) StripWeapons(id, Secondary) StripWeapons(id, Grenades) give_item(id,"weapon_p228") cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52) } else if(PlayerLevel[id] == 10) { StripWeapons(id, Primary) StripWeapons(id, Secondary) StripWeapons(id, Grenades) give_item(id,"weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 28) }
i tu jest problem, poniewaz gdy gracz wbije od razu np 6 lvl (pomijajac 5) to nie da mu broni. Ma ktos jakis pomysl jak to moge naprawic? Wczesniej gdy zrobilem zeby bron dawalo np od 1lvl do 5 lvl to co jeden poziom wykonywala sie funkcja a takie cos na pewno odpada.
Użytkownik window edytował ten post 10.10.2013 10:08