Witam,
tak jak w temacie mam problem w ustawieniu renderingu poprzez AddToFullPack, funkcja:
public PokazNozWlascicielowi(es, e, ent, id, hostflags, player, pset){ if(!is_user_alive(id) && !pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED static classname[32]; pev(ent, pev_classname, classname, 31); if(!equal(classname, "cod_knife")) return FMRES_IGNORED; if(pev(ent, pev_iuser1) == id && pev(ent, pev_owner) != id){ set_es(es, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell); set_es(es, ES_RenderColor, 0, 255, 0); set_es(es, ES_RenderMode, kRenderNormal); set_es(es, ES_RenderAmt, 15); client_print(id, print_chat, "Widzisz nozyk"); //return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
Jak ma działać kod powyżej? Ma dawać zieloną powłokę do enta, jak działa? Więc tak sprawdzam czy ent istnieje, czy ten co się nań patrzy jest żywy. Następnie pobieram i sprawdzam classname enta w celu sprawdzenia czy to mu chcę zrobić bubu. I sprawdzam odpowiednie ustawienie enta czy jest po pewnych przeżyciach. I tu jest problem w tym co chcę zrobić: client_print wysyła info o tym że go widzę lecz funkcja nie dodaje zielonej powłoki do enta, natomiast gdy dodam return FMRES_SUPERCEDE nadal jest napis, ent znika - robi się niewidzialny.
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, ja po trzech godzinach walki odpadam...