←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Kod na 5(+int) obrażeń z m3

Zablokowany

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 27.09.2013

Witam,

Mógłby mi ktoś podać kod na 5(+int) obrażeń z m3 ?

 

Może to być bylejaka klasa tylko z obrażeniami 5(+int) z m3


Użytkownik Drizzt edytował ten post 27.09.2013 18:05
Odpowiedz

  • +
  • -
Scorpion Flail - zdjęcie Scorpion Flail 27.09.2013

CoD nowy / stary?

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 27.09.2013

Nowy ;)

Odpowiedz

Jackop95 - zdjęcie Jackop95 27.09.2013

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "M3 Master";
new const opis[] = "Ma M3 z nich 5DMG + 10 INT = 1DMG";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		

            if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
				
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Proszę :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 27.09.2013

A co edytować, żeby np.

1 int = 1dmg ?

Odpowiedz

Jackop95 - zdjęcie Jackop95 27.09.2013

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);     // Tutaj 0.1 oznacza ze 10pkt to 1 dmg a zeby bylo 1DMG=1pkt to robisz 1.0 zaamiast 0.1 :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 27.09.2013

Serdecznie dziękuję !

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 27.09.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz

Gość_21977_* 27.09.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania
Odpowiedz
Zablokowany