Przerobienie itemu cod nowy na cod stary
NexusLaMeR 26.09.2013
chciałbym aby ktoś pomógł mi to przerobić na starego CodModa, z resztą itemów jakie chce zrobić u siebie poradzę sobie sam pomagając sobie wzorem jeżeli oczywiście mi ktoś pomoże.
Nie jestem całkowicie ciemny jednak nie chcę tu pisać w poście do czego sam doszedłem problem mam głownie w miejscach
1 public TakeDamage
2 public fw_SetModel(entity, model[]) nie wiem czy w starym silniku codmoda będą działały te funkcje typu
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_perk[entityowner]) tu czy będzie działać entityowner
return FMRES_IGNORED; a to widzę pierwszy raz
3 public CurWeapon(id)
w starym silniku mam to
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i nie wiem jak to połączyć oraz czy zastąpić dokładnie if(ma_perk[id]) czy może tym if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30) ?
a może ktoś po prostu napisze mi wszystko jako osobny kod tak jak tu z wyszkoleniem sanitarnym jest czyli kod typu
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(3.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+50<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+50:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Szczerze na tego typu rozwiązaniu by mi zależało aby było to napisane jako osobna funkcja
tylko pytanie czy wtedy tarcza SWAT będzie działać przeciw temu itemowi ile i to będzie szło zdefiniować bo definiowałem to już na nowym codmodzie gdzie do każdego pluginu i klasy osobno trzeba było dopisać odporność traczy SWAT na umiejętności.
Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 26.09.2013 20:24