Publiki związane z zapisem nie dodaje, bo zapisuje jak należy.
new player_hajs[33]
public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ustaw_armor(id)
ustaw_hajs(id)
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UsunUmiejetnosci(id)
{
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawNowaKlase(id);
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
gracz_zdobyl_expa[id] = 0; //
punkty_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
inteligencja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
player_armor[id] = 0;
player_hajs[id] = 0;
bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
szybkosc_gracza[id] = 0.0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
public PrzydzielPunktyPage(id, page)
{
inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new armor[60];
new hajs[60];
new tytul[25];
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), inteligencjaa);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowiee);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), wytrzymaloscc);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), kondycjaa);
format(armor, charsmax(armor), "Armor: \r%i \y[Zwiekszasz armor] ",player_armor[id]);
format(hajs, charsmax(hajs), "Hajs: \r%i \y[Zwiekszasz hajs] ",player_hajs[id]);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, armor);
menu_additem(menu, hajs);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu, page);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile))
szybkosc_rozdania[id]++;
else
szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 5:
{
if(player_armor[id] < limit_poziomu/2)
{
if(ilosc > limit_poziomu/2 - player_armor[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - player_armor[id];
player_armor[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Armor osiagniety");
}
case 6:
{
if(player_hajs[id] < limit_poziomu/2)
{
if(ilosc > limit_poziomu/2 - player_hajs[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - player_hajs[id];
player_hajs[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom Pieniedzy osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunktyPage(id, item/7);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
player_armor[id] = 0;
player_hajs[id] = 0;
if(punkty_gracza[id])
PrzydzielPunkty(id);
}
public PobierzHajs(id, hajs_zdobyta)
{
new hajs;
if(hajs_zdobyta)
hajs += player_hajs[id];
return hajs;
}