Proszę o klasę Fantom i 10 innych
Best Answer Papryk :3 21.09.2013 20:39
Mógłbyś jeszcze zrobić Rushera bo nie wiem jak zrobic plik .amxx i 3 nowe :
- Turbodymomen : Z : 0 , K : 20 , I : 10 , W : 40 | Bronie : Krowa | 5 skoków
- Granatnik : Z : 20 , K : 20 , I : 0 , W : 0 | Bronie : FiveSeven , HE co 5 sekund | 1/5 na zabicie z granata
- Szpieg : Z : 5 , K : 5 , I : 10 , W : 20 | Bronie : mp5 , Glock | Strój wroga
Go to the full post
Papryk :3 20.09.2013
Proszę o nast. klasy (Premki na flage t)
- [PREMIUM] Fantom : Zdrowie :30, Kondycja : 10 , Inta : 10 , Wytrzymałość :0 | Bronie : SG552 Commando,Deagle, 2x Flash, 1x Dymny | 80 widzialności na kucaku z nożem , 1 Apteczka, 3 skoki .
-[PREMIUM] Król strzelców : Z : 30 , K : 5 , I : 10 , W :5 | Bronie : m4a1 , FiveSeven , 1xFlash , 1x Dymny | Brak rozrzutu
-[PREMIUM] Assasin : Z : 80 , K : 100 , I : 0 , W : 0 | Bronie : brak | 1/1 z noża \prawym/
- Wsparcie ogniowe : Z : 10 , K : 10 , I : 0 , W: 10 | Bronie : mp5 , Dualki | 2 rakietki
- Strzelec Wyborowy : Z :20 ,K : -5, I : 0 , W :10 | Bronie : m4a1 , ak47 , Deagle | 1 apteczka
- Snajper : Z : 25 , K : 30 , I :0 , W : 0 | Bronie : AWP , Scout , Deagle | 1/2 ze Scouta
- Ninja : Z : 10 , K : 50 , I : 0 , W : 0 | Bronie : Deagle | 1/2 z noża \prawym/
- Desperado : Z : 10 , K , 25 , I : 10 , W: 5 | Bronie : Dualki | Bezlik ammo
- Medyk : Z : 20 , K : 5 , I : 5 , W : 20 | Bronie : P90 , FiveSeven | 5 apteczek
- Kung Fu Panda : Z : 70 : K : -30 , I : 0 , W : 50 | M3 , Glock | 1 Mina
- Rusher : Z : 0 , K : 10 , I : 10 , W : 10 : | M3 , XM 1014 | 1 Dynamit
CraZzy
20.09.2013
Krol strzelcow i snajper , bedzie reszta
Attached Files
Edited by CraZzy, 20.09.2013 20:28.
Madzikxx
21.09.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "M3 , XM 1014 | 1 Dynamit"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new dynamit_gracza[33]; new ilosc_dynamitow_gracza[33]; new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr"); sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(entDynamit > 0) { if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entDynamit); entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } public cod_class_skill_used(id) { if(is_user_alive(id)){ if(!ilosc_dynamitow_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!"); } else{ static dynamit_gracza[33]; if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id])) { ilosc_dynamitow_gracza[id]--; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_dynamit); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 250 ); write_coord( iOrigin[2] + 250 ); write_short( sprite_white_dynamit ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24)); } remove_entity(dynamit_gracza[id]); } else { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target"); entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite"); entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(dynamit_gracza[id]); } } } } public fwSpawn_Dynamit(id) { client_disconnect(id); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } public NowaRunda_Dynamit() { new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } }
Edited by Madzikxx, 21.09.2013 12:57.
CraZzy
21.09.2013
reszta , dodalem do kung fu pandy modul odrzutowy
Attached Files
Edited by CraZzy, 21.09.2013 15:50.
Best Answer Papryk :3 21.09.2013
Mógłbyś jeszcze zrobić Rushera bo nie wiem jak zrobic plik .amxx i 3 nowe :
- Turbodymomen : Z : 0 , K : 20 , I : 10 , W : 40 | Bronie : Krowa | 5 skoków
- Granatnik : Z : 20 , K : 20 , I : 0 , W : 0 | Bronie : FiveSeven , HE co 5 sekund | 1/5 na zabicie z granata
- Szpieg : Z : 5 , K : 5 , I : 10 , W : 20 | Bronie : mp5 , Glock | Strój wroga