Tak jak w temacie potrzebuję pomocy z przerobieniem hud.
Mam Taki :
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(target); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:NazwaForum::.^n[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Kondycja : %i]^n[Zdrowie : %d]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], hp); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new Time[9] get_time("%H:%M:%S",Time,8) new hp = get_user_health(id); new mapa = get_timeleft(); set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".::NazwaForum::.^n[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Czas Mapy : %d:%d]^n[Godzina : %s]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time); return PLUGIN_CONTINUE; }
Prosiłbym aby ktoś mi go przerobił w taki sposób.
.::NazwaForum::.
Klasa
Exp (w %)
Poziom Obecny l Maksymalny (Poziom : 1 l 2001lev) coś takiego.
Perk
Fragi l HS
Zdrowie