Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Proszę o przerobienie hudHUD

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.09.2013 20:37

Tak jak w temacie potrzebuję pomocy z przerobieniem hud.

 

Mam Taki :

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);

		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		new hp = get_user_health(target);
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:NazwaForum::.^n[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Inteligencja : %i]^n[Kondycja : %i]^n[Zdrowie : %d]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], kondycja_gracza[target], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;  
	new Time[9]
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)
	new hp = get_user_health(id); 
	new mapa = get_timeleft();
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".::NazwaForum::.^n[Klasa : %s]^n[EXP : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Czas Mapy : %d:%d]^n[Godzina : %s]^n", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, (mapa / 60), (mapa % 60), Time);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Prosiłbym aby ktoś mi go przerobił w taki sposób.

 

.::NazwaForum::.

Klasa

Exp (w %)

Poziom Obecny l Maksymalny (Poziom : 1 l 2001lev) coś takiego.

Perk

Fragi l HS

Zdrowie

 



#2 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.09.2013 07:13

Temat do zamknięcia poradziłem sobie.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych