[Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechcia...
ToJeAluminium
09.09.2013
Witam, w paczce by G!V3R@ mam dwa błędziki:
1. Niektóre perki (około 8) zamiast normalnej nazwy mają nazwę %$#%#$%$#%#@%B%@#$%#$%@#%#@$%# czy coś w tym stylu, patrzałem do pliku .sma, tam nazwa perku jest normalna.
2. Większość graczy, chodź nie ma VIP'a, w tabeli wyników ma prefix VIP.
Proszę o szybką pomoc, nagrodzę likami
`Sernik
09.09.2013
2. http://amxx.pl/topic...-vip-generator/
Może Ci pomoże, ale autorzy i tak będą twierdzić, ze to NIE JEST WINA generatora, a wszyscy maja ten błąd. Ja go wtedy jakoś naprawiłem podmieniając część kodu.
ToJeAluminium
10.09.2013
@up, dzięki pomogło mi nowe zgenerowanie VIP'a, lecz nadal istnieje u mnie problem z tymi perkami.
`Sernik
10.09.2013
Może nazwa zawiera jakieś znaki których AMX 1.8.1 nie obsługuje bo zakładam, że takiego amxa masz.
ToJeAluminium
10.09.2013
Nie wiem co jest, teraz wszystkie perki są dobrze, a nic nie zmieniałem... :L
ToJeAluminium
10.09.2013
a teraz znowu są te dziwne nazwy, nie wiem czym to jest spowodowane... na serio ten kto mi pomoże dostanie tyle plusów, że się zadławi..
Vasto_Lorde
11.09.2013
Wywal te perki. Jeśli inne perki nadal będą miały złe nazwy - to nie wina perków i możemy szukać problemu gdzie indziej.
`Sernik
11.09.2013
Problem musi leżeć w silniku. Może wrzuciłeś gotowca dlatego tak się dzieje. Podaj kod silnika i przykładowego perku z błędem
Rivit
11.09.2013
podaj public PokazInformacje() z silnika i prrzykladowe .sma perku ktory ma ten blad
ToJeAluminium
11.09.2013
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } new name[32]; if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; get_user_name(target, name, 31); new hp = get_user_health(target); new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; static stats[8], body[8] get_user_stats(target, stats, body) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, " INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|KillStreak : x%d^n|HP : %d^n^n^n STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Fragi : %d^n^n||VIP : %s||" , name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], stats[0], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie"); return PLUGIN_CONTINUE; } new Time[9] new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) get_time("%H:%M:%S",Time,8) set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CODMOD 1001LVL]|[Nocny Exp]|[Eventy]|[Dream-Shot]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[KillStreak : x%d]|[Fragi : %d]|[Godzina : %s]" , nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, licznik_zabiccod[id], stats[0], Time); return PLUGIN_CONTINUE; } public Pomoc(id) show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - Uzycie umiejetnosci klasy", -1, "Pomoc"); public UstawSzybkosc(id) { id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0; if(klasa_gracza[id] && !freezetime) set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]); } public DotykBroni(weapon, id) { if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) != 1) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; pev(weapon, pev_model, model, 22); if(pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; }
PLATYNOWE NABOJE:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Platynowe Naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
ToJeAluminium
15.09.2013
Sory chłopaki (ew. dziewczyny ) pomyliłem perki, tutaj jest perk Tajemnica Złodzieja i on jest jednym z tych "złych" perków:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new const perk_name[] = "Tajemnica Zlodzieja"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 15% wiecej obrazen. Masz 1/5 szansy na zabranie przeciwnikowi 10 expa."; new bool:ma_perk[32] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { new liczba = random_num(1, 5) if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker] && liczba == 5){ SetHamParamFloat(3, damage * 1.15) new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this) new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker) cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-100) cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+10) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED }