[ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Porucznik i 4...
lolop123
04.09.2013
Witam chciałbym prosić o wykonanie takich klas :
1. Porucznik [Premium]
Opis: Posiada [1/4] z AK47/M4A1, [1/1] z HE, brak rozrzutu, potrojny skok i ubranie wroga
Bronie : AK47 , M4A1 , HE , Deagle
Zdrowie : 30
Kondycja : 15
Inteligencja : 20
Wytrzymałość : 40
Moce : 1/4 AK47/M4A1 , 1/1 z HE , brak rozrzutu , potrójny skok , ubranie wroga
Klasa ma być pod flagę G
2. Random [Premium]
Opis: Dostaje 1/1 z noza PPM, na nozu jego widocznosc spada do 20, ma 1/1 awp oraz 5 skoków w powietrzu
Bronie : AWP , Deagle
Zdrowie : 10
Kondycja : 5
Inteligencja : 0
Wytrzymałość : 20
Moce : 1/1 z noża , na nożu niewidzialność 20 , 1/1 awp , 5 skoków w powietrzu
Klasa ma być pod flagę H
3. Predator [Premium]
Opis: 10 +inteligencja z mp5 (10int=1dmg więcej),ma 1/4 szansy na wyrzucenie broni Przeciwnika oraz 6 skoków
Bronie : MP5
Zdrowie : 13
Kondycja : 69
Inteligencja : 2
Wytrzymałość : 16
Moce : 10+ inteligencja z mp5 (10 int = 1dmg) , ma 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika , 6 skoków
Klasa ma być pod flagę F
4. Demolog [Premium]
Opis: Posiada ubranie wroga, dodatkowe 15 dmg z p90, 1/2 szans na zabicie z HE, 4 skoki w powietrzu
Bronie : P90 , Deagle , HE
Zdrowie : 15
Kondycja : 45
Inteligencja : 25
Wytrzymałość : 20
Moce : Posiada ubranie wroga , dodatkowe 15 dmg z P90 , 1/2 z HE , 4 skoki w powietrzu
Klasa ma być pod flagę C
5. Ninja
Opis : Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza
Bronie : Nóż
Zdrowie : 30
Kondycja : 40
Inteligencja : 0
Wytrzymałość : 0
Moce : 1/1 z noża , bardzo słaba widoczność , zmniejszona grawitacja
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Jamdzam
06.09.2013
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 z noża , bardzo słaba widoczność , zmniejszona grawitacja ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Zohan4
09.09.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Random [Premium]"; new const opis[] = "Dostaje 1/1 z noza PPM, na nozu jego widocznosc spada do 20, ma 1/1 awp oraz 5 skoków w powietrzu"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Random [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Lap Randoma
Skiper97
20.09.2013
Random i Ninja
Załączone pliki
Użytkownik Skiper97 edytował ten post 20.09.2013 14:05
lolop123
21.09.2013
Dziękuję wszystkim za pomoc , klasy już wszystkie wykonane więc można zamknąć
Gość_21977_* 21.09.2013
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL