Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 02.09.2013 15:03
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Skrypt dajacy 5dmg(+int) z P90
Najlepsza odpowiedź Can_T ForGet , 02.09.2013 16:32
O to mi chodzilo. dzięki!
A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?
Powinno wystarczyć tak:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
To nie dodaje wraz z intem
/close Przejdź do postu
#1
Napisano 02.09.2013 15:02
#2
Napisano 02.09.2013 15:07
http://amxx.pl/topic...-dmg-dla-klasy/ - poradnik
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
tam gdzie jest 5.0 to + iel do broni ma byc dmg w tej chwili twoja born bedzie zadawac o 5 wiecej dmg , a jezeli chcesz aby wraz ze wzrostem int roslo dmg to ustawiasz w miejscu gdzie jest 0.0 na np 0.5 ;] i wtedy bedzie to tak wygladac :
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
Użytkownik CraZzy edytował ten post 02.09.2013 15:09
#3
Napisano 02.09.2013 16:31
a skąd wiesz że on chce na cod moda ?
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#4
Napisano 02.09.2013 16:32
Powinno wystarczyć tak:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#5
Napisano 02.09.2013 16:32 Najlepsza odpowiedź
A czyn on gdzieś napisał że potrzebuje to do codmoda?
Powinno wystarczyć tak:#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowe dmg z p90", "1.0", "playaz44"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0); } public TakeDamage(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_P90) { SetHamParamFloat(4, damage+5); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
To nie dodaje wraz z intem
/close
Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 02.09.2013 16:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych