Jak wgrać RSy na serwer ?
MagicznyWwE
01.09.2013
Witajcie !
Mam problem ,a mianowicie ściągnąłem "UNIKALNE" rs'y i wpadły mi w ucho. Chciałbym je wgrać na swój serwer ,ale kompletnie w tym temacie jestem zielony. Czy znajdzie się jakaś osoba ,która pomogła by mi w tym ,a mianowicie proszę o napisanie krok po kroku jak mam wgrać rs'y na serwer.
LINK DO RS> http://amxx.pl/topic...on-unikatowe-1/
szelbi
02.09.2013
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
http://amxx.pl/topic...962-roundsound/
http://amxx.pl/topic...le-round-sound/
We wszystkich masz w miarę dokładny opis jak to zrobić. Wybierz jeden z tych pluginów i zainstaluj.
szelbi
02.09.2013
Najpierw wykonujesz wszystko co jest zawarte w tym poradniku - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Następnie w tych plikach konfigurujesz sobie roundsound.
Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt
utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"
plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
A później dodajesz CVAR'y do amxx.cfg i konfigurujesz wedle podobania.
Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"